ترافیک کندوان کاهش مییابد
جزئیات عبور آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران-شمال
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ماه جاری منطقه ۱ آزادراه تهران-شمال برای عبور آزمایشی باز میشود، گفت: تا ۳۰ بهمنماه هیچ کار باقیمانده در آزادراه نداریم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، خیرالله خادمی در برنامه تلویزیونی درباره بهرهبرداری از منطقه یک آزادراه تهران - شمال ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: همانطور که اعلام شده بود، منطقه آزادراه تهران - شمال آماده شده و همه مراحل سیویل کار به پایان رسیده است؛ فعالیتهای باقیمانده در آزادراه شامل نصب علائم و فعالیتهای ایمنی است.
وی اضافه کرد: در جلسهای که هفته گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسؤولان ذیربط از جمله پلیس راه کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، وزارت ارتباطات، اورژانس، آتشنشانی، هلال احمر و دیگر ارگانهایی که باید در آزادراه مستقر باشند، برگزار شد، نظرات بخشهای مختلف اخذ شد و با توجه به این نقطهنظرات، در جهت بالا بردن سطح ایمنی آزادراه مواردی مطرح شد و برای اینکه هیچ مشکلی در آینده، حین تردد برای مردم در منطقه یک آزادراه پیش نیاید، چند روزی افتتاح به تعویق افتاد تا کارها به اتمام برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: البته وزیر راه و شهرسازی خط قرمز زمان را برای پایان همه کارها در منطقه یک، 30 بهمنماه تعیین کرده است، یعنی استقرار اکیپها و دستگاههای ذیربط تا آن زمان در آزادراه انجام شود.
خادمی بیان کرد: شرکت آزادراه تهران - شمال اعلام کرد که کار در آزادراه به پایان رسیده است، اما در جلسهای که مسؤولان ذیربط در آزادراه حضور یافتند، تأکید شد ضرورت دارد اکیپها در آزادراه استقرار داشته باشند، ضمن آنکه بهرهبرداری آزمایشی از آزادراه هم لازم بود انجام شود.
وی با بیان اینکه کارها در منطقه یک آزادراه تقریباً تمام شده است بیان کرد: اگر میخواستیم از نظر سطح ایمنی تا اندازهای که در دیگر آزادراهها رعایت شده است، در این آزادراه هم رعایت شود و آن را افتتاح کنیم، مشکلی نبود و این آزادراه را افتتاح میکردیم به هر حال مسیر برای افتتاح تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده بود، اما در راستای ارتقای سطح ایمنی در این مسیر آزادراهی، تصمیم گرفته شد چند روزی کارهای باقیمانده به اتمام برسد و استقرار دستگاههای ذیربط در این آزادراه صورت بگیرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اضافه کرد: به همه دستگاههای متولی تأکید شده است که کارها به اتمام برسد و تا آن زمان (30 بهمنماه) موضوع باقیماندهای نداشته باشیم.
خادمی با بیان اینکه تردد آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال در همین بهمنماه خواهیم داشت، افزود: بابت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی، عبور آزمایشی از آزادراه خواهیم داشت، اما بهرهبرداری رسمی در اسفندماه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه در این مسیر هوشمندسازی به صورت ویژه مورد توجه خاص قرار گرفته است، تصریح کرد: افتتاح منطقه یک آزادراه تهران - شمال در کاهش ترافیک بین تهران تا چالوس بسیار مؤثر است.
وی اضافه کرد: در جلسهای که هفته گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسؤولان ذیربط از جمله پلیس راه کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، وزارت ارتباطات، اورژانس، آتشنشانی، هلال احمر و دیگر ارگانهایی که باید در آزادراه مستقر باشند، برگزار شد، نظرات بخشهای مختلف اخذ شد و با توجه به این نقطهنظرات، در جهت بالا بردن سطح ایمنی آزادراه مواردی مطرح شد و برای اینکه هیچ مشکلی در آینده، حین تردد برای مردم در منطقه یک آزادراه پیش نیاید، چند روزی افتتاح به تعویق افتاد تا کارها به اتمام برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: البته وزیر راه و شهرسازی خط قرمز زمان را برای پایان همه کارها در منطقه یک، 30 بهمنماه تعیین کرده است، یعنی استقرار اکیپها و دستگاههای ذیربط تا آن زمان در آزادراه انجام شود.
خادمی بیان کرد: شرکت آزادراه تهران - شمال اعلام کرد که کار در آزادراه به پایان رسیده است، اما در جلسهای که مسؤولان ذیربط در آزادراه حضور یافتند، تأکید شد ضرورت دارد اکیپها در آزادراه استقرار داشته باشند، ضمن آنکه بهرهبرداری آزمایشی از آزادراه هم لازم بود انجام شود.
وی با بیان اینکه کارها در منطقه یک آزادراه تقریباً تمام شده است بیان کرد: اگر میخواستیم از نظر سطح ایمنی تا اندازهای که در دیگر آزادراهها رعایت شده است، در این آزادراه هم رعایت شود و آن را افتتاح کنیم، مشکلی نبود و این آزادراه را افتتاح میکردیم به هر حال مسیر برای افتتاح تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده بود، اما در راستای ارتقای سطح ایمنی در این مسیر آزادراهی، تصمیم گرفته شد چند روزی کارهای باقیمانده به اتمام برسد و استقرار دستگاههای ذیربط در این آزادراه صورت بگیرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اضافه کرد: به همه دستگاههای متولی تأکید شده است که کارها به اتمام برسد و تا آن زمان (30 بهمنماه) موضوع باقیماندهای نداشته باشیم.
خادمی با بیان اینکه تردد آزمایشی از منطقه یک آزادراه تهران - شمال در همین بهمنماه خواهیم داشت، افزود: بابت تست مسیر، تجهیزات و موارد ایمنی، عبور آزمایشی از آزادراه خواهیم داشت، اما بهرهبرداری رسمی در اسفندماه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه در این مسیر هوشمندسازی به صورت ویژه مورد توجه خاص قرار گرفته است، تصریح کرد: افتتاح منطقه یک آزادراه تهران - شمال در کاهش ترافیک بین تهران تا چالوس بسیار مؤثر است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش