آمادگی بخش خصوصی برای ساخت 500 جایگاه در تهران
شهرداری تهران برای احداث جایگاه CNG همکاری نمیکند
پدال نیوز: سرپرست مدیریت طرح CNG شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد شهرداری مکلف شده که زمین بدهد و بخش خصوصی برای ساخت 500 جایگاه سوخت در تهران اعلام آمادگی کرده است. اما متاسفانه شهرداری تهران با ما همکاری نمیکند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیزو، حسن قلیپور با اشاره به کمبود جایگاههای CNG در تهران گفت: در مصوبه شورای اقتصاد برای دوگانهسوز کردن خودروها، دو بند آخر در ماده 10 و 11 وجود دارد که شهرداری و وزارت راه و شهرسازی این دو تا بند را انجام نمیدهد. آنجا شهرداری و وزارت راه را مکلف کردند که پایانههای بار، پایانههای مسافربری و به اضافه شهرداریها زمین بدهند که ما بتوانیم جایگاه CNG احداث کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: برای مثال ما در بلوار باقر آباد به بالا فقط یک جایگاه داریم به نام جایگاه حکیم. این مردمی که میخواهند از این سوخت ارزان استفاده کنند که آلودگیاش هم کمتر است، باید تا آنجا بروند و برگردند که در این صورت نصف سوخت فقط در همین مسیر مصرف میشود.
سرپرست مدیریت طرح CNG شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد این دستگاهها مکلف شدند که زمین بدهند و بخش خصوصی برای ساخت 500 جایگاه سوخت در تهران اعلام آمادگی کرده است. اما متاسفانه شهرداری تهران با ما همکاری نمیکند.
وی در پایان گفت: برای احداث جایگاههای CNG ما رفتیم شناسایی کردیم که زمین کجا هست و با شهرداری هم چند بار صحبت کردیم. با مسکن و شهرسازی هم هماهنگ کردیم؛ منتها به هر کسی که میگوییم زمین بدهد، همکاری نمیکند. این نهادها کارشان تجارت با زمین شده است؛ یعنی خود را موظف به خدمترسانی به مردم در این حوزه نمیدانند.
منبع: فارس
انتهای پیام/
وی در ادامه اظهار کرد: برای مثال ما در بلوار باقر آباد به بالا فقط یک جایگاه داریم به نام جایگاه حکیم. این مردمی که میخواهند از این سوخت ارزان استفاده کنند که آلودگیاش هم کمتر است، باید تا آنجا بروند و برگردند که در این صورت نصف سوخت فقط در همین مسیر مصرف میشود.
سرپرست مدیریت طرح CNG شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد این دستگاهها مکلف شدند که زمین بدهند و بخش خصوصی برای ساخت 500 جایگاه سوخت در تهران اعلام آمادگی کرده است. اما متاسفانه شهرداری تهران با ما همکاری نمیکند.
وی در پایان گفت: برای احداث جایگاههای CNG ما رفتیم شناسایی کردیم که زمین کجا هست و با شهرداری هم چند بار صحبت کردیم. با مسکن و شهرسازی هم هماهنگ کردیم؛ منتها به هر کسی که میگوییم زمین بدهد، همکاری نمیکند. این نهادها کارشان تجارت با زمین شده است؛ یعنی خود را موظف به خدمترسانی به مردم در این حوزه نمیدانند.
منبع: فارس
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها