قبضهای کاغذی تا اسفند ماه حذف میشود
ضرورت فعال سازی سیستم پیامک رانندگان
پدال نیوز- به گفته سرهنگ کرمی اسد، با فعال سازی سیستمهای هوشمند جریمه، صدور قبضهای کاغذی تا اسفند ماه سال جاری متوقف شده و رانندگان از طریق پیامک اطلاعات جریمه خود را دریافت میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از میزان، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا راهور درباره طرح حذف قبضهای کاغذی جریمه گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در راستای تحولات سیستمی در پلیس راهور، در تلاشیم از اسفند ماه سال جاری تمام قبوضی که در اختیار همکاران جریمه نویس است را حذف کرده و به جای آن از دست افزارهای هوشمندی استفاده کنیم که کیفیت خدمات را ارتقا میدهند.
وی افزود: این دست افزارها ارتباط بر خط و آنلاین همکاران جریمه نویس را با سامانههای پلیس برقرار کرده و ماموران اعمال قانون میتوانند از اطلاعات آنها در محل استفاده کنند.
این مقام انتظامی درباره مزیت این دستگاههای هوشمند تاکید کرد: مهمترین مزیت استفاده از این دستگاهها این است که خطای انسانی را کاهش میدهد و کنترل بسیار دقیقتر و راحتتر انجام میشود. همچنین در مصرف کاعذ نیز صرفه جویی به عمل میآید.
سرهنگ کرمی اسد ادامه داد: در حال حاضر 4 هزار دستگاه در کشور توزیع شده که در معابر درون شهری وبرون شهری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
رئیس مرکز اجرائیات رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در تلاشیم تا این طرح در تمام کشور از اول اسفند ماه سال جاری اجرا میشود و تمامی همکاران به این دستگاهها مجهز شوند.
این مقام انتظامی درباره اطلاع رسانی به رانندگان افزود: با استفاده از این دستگاه ها، قبض کاغذی و رسید صادر نمیشود و رانندگان از طریق پیامک از جریمه باخبر میشوند.
وی در پایان توصیه کرد: رانندگانی که شماره تلفن همراه خود را در سامانههای پلیس راهور ثبت نکرده اند برای ثبت آن زودتر اقدام کنند.
وی افزود: این دست افزارها ارتباط بر خط و آنلاین همکاران جریمه نویس را با سامانههای پلیس برقرار کرده و ماموران اعمال قانون میتوانند از اطلاعات آنها در محل استفاده کنند.
این مقام انتظامی درباره مزیت این دستگاههای هوشمند تاکید کرد: مهمترین مزیت استفاده از این دستگاهها این است که خطای انسانی را کاهش میدهد و کنترل بسیار دقیقتر و راحتتر انجام میشود. همچنین در مصرف کاعذ نیز صرفه جویی به عمل میآید.
سرهنگ کرمی اسد ادامه داد: در حال حاضر 4 هزار دستگاه در کشور توزیع شده که در معابر درون شهری وبرون شهری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
رئیس مرکز اجرائیات رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در تلاشیم تا این طرح در تمام کشور از اول اسفند ماه سال جاری اجرا میشود و تمامی همکاران به این دستگاهها مجهز شوند.
این مقام انتظامی درباره اطلاع رسانی به رانندگان افزود: با استفاده از این دستگاه ها، قبض کاغذی و رسید صادر نمیشود و رانندگان از طریق پیامک از جریمه باخبر میشوند.
وی در پایان توصیه کرد: رانندگانی که شماره تلفن همراه خود را در سامانههای پلیس راهور ثبت نکرده اند برای ثبت آن زودتر اقدام کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها