نگران حذف سهمیه سوخت نباشید!
پدال نیوز- هر ماه پس از اعلام سهمیهبندی بنزین صفهای طولانی برای سوختگیری ایجاد میشود و این در حالی است که جای هیچ نگرانی برای تامین سوخت یا حذف سهمیه وجود ندارد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، علت وجود صفهای طولانی بنزین باورهای غلط در افکار عمومی است، عدهای گمان میکنند اگر سهمیه بنزین خود را در همان ماه استفاده نکنند احتمالا پس از اتمام آن ماه سهمیه در نظر گرفته شده برای آن خودرو از بین میرود و یا اینکه ممکن است قوانین جدیدی به وجوداید که فرآیند سوختگیری را به مخاطره اندازد.در این باره فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی گفت: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 360 لیتر در کارت ذخیره میشود و قابل انتقال به ماههای بعد است و هیچ جای نگرانی برای ذخیره سوخت خودروها وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه سهمیه 60 لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل میشود، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد 360 لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف میشود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هر چه بیش از 360 لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا 30 لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم سهمیه 60 لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به 30 لیتر میرسد.
کاهی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان 360 لیتر باقی میماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمیکند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید به اینکه افراد میتوانند 60 لیتر سهمیه ماه فعلی موجود در کارت سوخت خود را در ماههای آینده استفاده کنند، گفت: جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد؛ چرا که سهمیه سوخت موجود در کارت به طور کامل ذخیره و به ماه بعد منتقل میشود.
کاهی با تاکید بر اینکه درحالحاضر مشکلی برای تامین سوخت نداریم گفت: درحالحاضر سوخترسانی مانند روال سابق انجام میشود و مردم نباید در این باره نگرانی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه سهمیه 60 لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل میشود، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد 360 لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف میشود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هر چه بیش از 360 لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا 30 لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم سهمیه 60 لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به 30 لیتر میرسد.
کاهی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان 360 لیتر باقی میماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمیکند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید به اینکه افراد میتوانند 60 لیتر سهمیه ماه فعلی موجود در کارت سوخت خود را در ماههای آینده استفاده کنند، گفت: جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد؛ چرا که سهمیه سوخت موجود در کارت به طور کامل ذخیره و به ماه بعد منتقل میشود.
کاهی با تاکید بر اینکه درحالحاضر مشکلی برای تامین سوخت نداریم گفت: درحالحاضر سوخترسانی مانند روال سابق انجام میشود و مردم نباید در این باره نگرانی داشته باشند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها