بهرهبرداری آزمایشی قطعه یک آزادراه تهران-شمال
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بهرهبرداری آزمایشی ۳ تا ۵ روزه از قطعه یک آزادراه تهران – شمال در بهمنماه برای مسافران انجام میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیو به نقل از باشگاه خبرنگاران ، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چند روز به صورت آزمایشی قطعه اول آزادراه تهران - شمال را بازگشایی خواهیم کرد، گفت: در جلسهای که با حضور فرماندهان و پیمانکاران این بخش برگزار کردیم، مقرر شد چند روزی را برای عبور آزمایشی خودروها این قطعه را بازگشایی کنیم، اما هنوز برای زمان آن به نتیجه مناسبی نرسیدهایم.
او با اشاره به اینکه به طور قطع پیش از بهرهبرداری رسمی از این آزادراه چند روزی را به صورت آزمایشی بازگشایی خواهیم کرد، افزود: قرار بود در 15 بهمن ماه عبور آزمایشی برای این آزادراه را فراهم کنیم، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم، ولی به احتمال زیاد تا پایان این ماه زمان قطعی عبور آزمایشی این آزادراه مشخص میشود.
خادمی تأکید کرد: برای عبور آزمایشی باید تمامی اقدامات و کارهای لازم انجام شده باشد تا برای تردد ایمن مسافران مشکلی ایجاد نشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون این قطعه از آزادراه در حال تمیزکاری، رنگکاری و نصب تابلوها جهت تردد ایمنتر مسافران است یادآور شد: بهرهبرداری آزمایشی این آزادراه نزدیک به زمان بهرهبرداری قطعی آن است تمامی امور به صورت کامل در این بخش انجام شود.
او با اشاره به اینکه ساختمانهای دریافت عوارض تکمیل شده، اما به احتمال زیاد در این آزادراه عوارض به صورت الکترونیکی دریافت میشود تا در زمان پیک سفر مسافران با مشکل ترافیک مواجه نشوند.
خادمی یادآور شد: ساختمان عوارضی در این قطعه نیازمند اتاقکهای خاص نیست و عبور با سرعت انجام میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ دقیق عوارض قطعه یک در حال بررسی است و پیمانکاران و شرکتها پس از بررسیهای دقیق نرخ کامل آن را اعلام میکنند.
گفتنی است قطعه اول آزادراه تهران – شمال از اتوبان همت تا شهرستانک به طول 32 کیلومتر است که مسیر خروجی از اتوبان همت شروع و به جاده فعلی کرج – چالوس متصل میشود زمان مسافرت از این قطعه باعث کاهش 60 کیلومتری مسیر میشود.
گفتنی است قرار بود قطعه یک این آزادراه شهریور ماه امسال به بهرهبرداری برسد، ولی متأسفانه به دلیل کاهش چشمگیر اعتبارات زمان بهرهبرداری آن مجددا به تعویق افتاد تا اینکه چندی پیش وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان از افتتاح مجدد آن در دهه فجر با حضور رئیس جمهور خبر دادند.
آزاد راه تهران – شمال شامل 4 قطعه است که قطعه 4 آن حدفاصل دشت نظیر به مرزنآباد به طول 20 کیلومتر چند سال پیش به بهرهبرداری رسید و قطعه یک آن هم تا یک ماه آینده به بهرهبرداری میرسد گفته میشود تاکنون حدود 10 هزار میلیارد تومان برای این قطعه هزینه شده و این قطعه به صورت کامل توسط متخصصان و پیمانکاران ایرانی ساخته شده است.
او با اشاره به اینکه به طور قطع پیش از بهرهبرداری رسمی از این آزادراه چند روزی را به صورت آزمایشی بازگشایی خواهیم کرد، افزود: قرار بود در 15 بهمن ماه عبور آزمایشی برای این آزادراه را فراهم کنیم، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم، ولی به احتمال زیاد تا پایان این ماه زمان قطعی عبور آزمایشی این آزادراه مشخص میشود.
خادمی تأکید کرد: برای عبور آزمایشی باید تمامی اقدامات و کارهای لازم انجام شده باشد تا برای تردد ایمن مسافران مشکلی ایجاد نشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون این قطعه از آزادراه در حال تمیزکاری، رنگکاری و نصب تابلوها جهت تردد ایمنتر مسافران است یادآور شد: بهرهبرداری آزمایشی این آزادراه نزدیک به زمان بهرهبرداری قطعی آن است تمامی امور به صورت کامل در این بخش انجام شود.
او با اشاره به اینکه ساختمانهای دریافت عوارض تکمیل شده، اما به احتمال زیاد در این آزادراه عوارض به صورت الکترونیکی دریافت میشود تا در زمان پیک سفر مسافران با مشکل ترافیک مواجه نشوند.
خادمی یادآور شد: ساختمان عوارضی در این قطعه نیازمند اتاقکهای خاص نیست و عبور با سرعت انجام میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ دقیق عوارض قطعه یک در حال بررسی است و پیمانکاران و شرکتها پس از بررسیهای دقیق نرخ کامل آن را اعلام میکنند.
گفتنی است قطعه اول آزادراه تهران – شمال از اتوبان همت تا شهرستانک به طول 32 کیلومتر است که مسیر خروجی از اتوبان همت شروع و به جاده فعلی کرج – چالوس متصل میشود زمان مسافرت از این قطعه باعث کاهش 60 کیلومتری مسیر میشود.
گفتنی است قرار بود قطعه یک این آزادراه شهریور ماه امسال به بهرهبرداری برسد، ولی متأسفانه به دلیل کاهش چشمگیر اعتبارات زمان بهرهبرداری آن مجددا به تعویق افتاد تا اینکه چندی پیش وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان از افتتاح مجدد آن در دهه فجر با حضور رئیس جمهور خبر دادند.
آزاد راه تهران – شمال شامل 4 قطعه است که قطعه 4 آن حدفاصل دشت نظیر به مرزنآباد به طول 20 کیلومتر چند سال پیش به بهرهبرداری رسید و قطعه یک آن هم تا یک ماه آینده به بهرهبرداری میرسد گفته میشود تاکنون حدود 10 هزار میلیارد تومان برای این قطعه هزینه شده و این قطعه به صورت کامل توسط متخصصان و پیمانکاران ایرانی ساخته شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها