کد خبر:
۱۱۷۲۵۱ ۱۶:۴۲
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
آغاز گازسوز کردن رایگان خودروها 2 هفته دیگر
پدال نیوز- معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: حداکثر تا دو هفته آینده، آماده پاسخگویی به همه تقاضاها برای گازسوز کردن خودروها هستیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از وزارت نفت، حمید قاسمی دهچشمه، با اشاره به فهرست کارخانههای مورد تأیید برای تبدیل خودرو بنزینی به گازسوز، گفت: با هفت شرکت در حال مذاکره هستیم و قراردادهایش نیز آماده است، مقرر شد 250 مرکز با هماهنگی تجهیزات لازم را از این هفت شرکت تأمین کنند.
وی افزود: این 250 مرکز، همان مراکزی هستند که نام و آدرس آنها در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران آورده شده، اما ممکن است تعدادشان افزایش یابد، اکنون نمیتوان درباره تعداد دقیق این جایگاهها اظهارنظر کرد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه اکنون استقبال از مصرف سیانجی افزایش یافته است و روزانه 24.3 میلیون مترمکعب از این سوخت مصرف میشود، تصریح کرد: تعداد ثبتنامها 50 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، اما آن چیزی که مدنظر ماست، هنوز اتفاق نیفتاده، در کل رشد استقبال خوب بوده است.
قاسمی دهچشمه عنوان کرد: سرانجام تا دو هفته دیگر، این مراکز تأیید میشوند و اقدامهای لازم در این باره انجام میشود و مردم میتوانند به این مراکز مراجعه کنند. هماکنون نیز مردم میتوانند با هزینه خود به این مراکز مراجعه کنند، مشکلی در این بخش وجود ندارد، اما باتوجه به اینکه تجهیز انجام شده است، احتمال میرود ظرف 2 هفته دیگر قرارداد امضا شود و ما میتوانیم بهصورت رایگان مخازن را برای مراکز مشخصشده ارسال کنیم تا فرآیند کار پیش رود.
وی درباره ظرفیت انجام این کار گفت: این مسئله به ظرفیت کارگاهها بستگی دارد، اما میتوان گفت تقریباً در هر شرکت، کارخانه و مخزن حدود 15 هزار تبدیل در هرماه انجام شود؛ به عبارت دیگر در هر کدام از هفت کارخانه، امکان تبدیل 15 هزار مخزن وجود دارد و قصد داریم این ظرفیت را تا پایان سال به 30 هزار مخزن افزایش دهیم.
وی افزود: این 250 مرکز، همان مراکزی هستند که نام و آدرس آنها در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران آورده شده، اما ممکن است تعدادشان افزایش یابد، اکنون نمیتوان درباره تعداد دقیق این جایگاهها اظهارنظر کرد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه اکنون استقبال از مصرف سیانجی افزایش یافته است و روزانه 24.3 میلیون مترمکعب از این سوخت مصرف میشود، تصریح کرد: تعداد ثبتنامها 50 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، اما آن چیزی که مدنظر ماست، هنوز اتفاق نیفتاده، در کل رشد استقبال خوب بوده است.
قاسمی دهچشمه عنوان کرد: سرانجام تا دو هفته دیگر، این مراکز تأیید میشوند و اقدامهای لازم در این باره انجام میشود و مردم میتوانند به این مراکز مراجعه کنند. هماکنون نیز مردم میتوانند با هزینه خود به این مراکز مراجعه کنند، مشکلی در این بخش وجود ندارد، اما باتوجه به اینکه تجهیز انجام شده است، احتمال میرود ظرف 2 هفته دیگر قرارداد امضا شود و ما میتوانیم بهصورت رایگان مخازن را برای مراکز مشخصشده ارسال کنیم تا فرآیند کار پیش رود.
وی درباره ظرفیت انجام این کار گفت: این مسئله به ظرفیت کارگاهها بستگی دارد، اما میتوان گفت تقریباً در هر شرکت، کارخانه و مخزن حدود 15 هزار تبدیل در هرماه انجام شود؛ به عبارت دیگر در هر کدام از هفت کارخانه، امکان تبدیل 15 هزار مخزن وجود دارد و قصد داریم این ظرفیت را تا پایان سال به 30 هزار مخزن افزایش دهیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها