چرا سرویس بهداشتی مترو برای مردم قابل استفاده نیست؟
پدال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت بهرهبرداری مترو تهران گفت: فقط مسافران خردسال، بیمار و سالمندان میتوانند از سرویسهای بهداشتی داخل ایستگاههای مترو با هماهنگی مسؤول ایستگاه استفاده کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهرهبرداری مترو تهران، درباره اینکه چرا سرویسهای بهداشتی موجود در ایستگاههای مترو برای عموم نیست، اظهار داشت: تمام ایستگاههای مترو دارای سرویس بهداشتی برای نیروهای شرکت مترو است و در صورتی که مسافری بیمار، سالمند یا خردسال باشد اگر به مسئول ایستگاه مراجعه کند سرویس بهداشتی در اختیارشان قرار میگیرد.
وی افزود: ایستگاههای مترو که فضای بیرونی داشته مانند ایستگاههای صادقیه، شوش و چیتگر ساخت سرویس بهداشتی برای آن انجام گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
محمدیان درمورد اینکه چرا برای برخی از ایستگاهها که فضای بیرونی دارند هنوز سرویس بهداشتی ساخته نشده است، گفت: شاید این فضاهای بیرونی در اختیار شهرداریهای مناطق بوده که ما نمیتوانیم در مورد آن ورود کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئول ایستگاه همیشه در دسترس است گفت: بله؛ مسافران با مراجعه به اتاق مسؤول ایستگاه میتوانند درخواست استفاده از سرویس بهداشتی را داشته باشند.
محمدیان در پاسخ به اینکه چرا سرویس بهداشتی در ایستگاههای مترو برای عموم مردم قابل دسترس و امکانپذیر نیست، گفت: به دلیل اینکه مترو در زیر زمین واقع است و بوی بد آن ممکن است سبب بروز مشکلات شود و به علت مسائل بهداشتی استفاده از سرویسهای بهداشتی برای همه امکانپذیر نیست.
وی در پایان گفت: هر ایستگاه مترو در حال حاضر یک تا دو سرویس بهداشتی دارد که در صورت نیاز مسافران مسئول ایستگاه میتواند آن را در اختیار مسافران قرار دهد.
منبع: فارس
وی افزود: ایستگاههای مترو که فضای بیرونی داشته مانند ایستگاههای صادقیه، شوش و چیتگر ساخت سرویس بهداشتی برای آن انجام گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
محمدیان درمورد اینکه چرا برای برخی از ایستگاهها که فضای بیرونی دارند هنوز سرویس بهداشتی ساخته نشده است، گفت: شاید این فضاهای بیرونی در اختیار شهرداریهای مناطق بوده که ما نمیتوانیم در مورد آن ورود کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئول ایستگاه همیشه در دسترس است گفت: بله؛ مسافران با مراجعه به اتاق مسؤول ایستگاه میتوانند درخواست استفاده از سرویس بهداشتی را داشته باشند.
محمدیان در پاسخ به اینکه چرا سرویس بهداشتی در ایستگاههای مترو برای عموم مردم قابل دسترس و امکانپذیر نیست، گفت: به دلیل اینکه مترو در زیر زمین واقع است و بوی بد آن ممکن است سبب بروز مشکلات شود و به علت مسائل بهداشتی استفاده از سرویسهای بهداشتی برای همه امکانپذیر نیست.
وی در پایان گفت: هر ایستگاه مترو در حال حاضر یک تا دو سرویس بهداشتی دارد که در صورت نیاز مسافران مسئول ایستگاه میتواند آن را در اختیار مسافران قرار دهد.
منبع: فارس
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها