آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۱۶۵۵۵
۱۲:۴۱
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
عضو اتحادیه جایگاه داران سوخت:

مشکلات سامانه هوشمند کارت سوخت کجاست؟

پدال نیوز: عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت گفت: به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سامانه هوشمند کارت سوخت شاهد اضافه برداشت از سهمیه مردم هستیم و جایگاه داران هیچ دخل و تصرفی در سوخت گیری ندارند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ناصر رئیسی فرد با اشاره به اضافه برداشت از کارت سوخت در زمان سوخت گیری اظهار کرد: جایگاه داران هیچ دخل و تصرفی در سوخت گیری ندارند و بحث‌های مربوط به کاهش سهمیه سوخت گیری و اضافه برداشت از کارت به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سامانه هوشمند کارت سوخت مربوط می‌شود.
 
عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: تمام پست‌های نصب شده بر روی تلمبه‌های جایگاه سوخت فرسوده است و نرم افزار طراحی شده مشکلات متعددی از قبیل اضافه برداشت از کارت کشیدن کارت پیش از پایان سوخت گیری را دارد.
 
وی افزود:زمانی که خودرویی برای سوخت گیری به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کند رقم دقیق سوخت گیری در مانیتور اعلام می‌شود و در صورتی که فرد نسبت به رقم اعتراض داشته باشد به می‌تواند میزان بنزین دریافتی را کنترل کنند، روش اول استفاده از شماره انداز مکانیکی بر روی تلمبه‌های جایگاه سوخت می‌توان با تفاضل رقم سوخت گیری را محاسبه کرد.
 
رئیسی فرد بیان کرد:فرایند سوخت گیری باید به صورت کامل و دقیق انجام شود و در ابتدا باید کارت سوخت وارد دستگاه شودو بعد نازل برداشته شود و تا زمانی که نازل را در دستگاه قرار نداده ایم از خارج کردن کارت سوخت خوداری کنند.
 
عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت بیان کرد: برداشت یکباره کارت سوخت باعث کسر از کارت به میزان ۱ تا ۴ لیتر می‌شود.
 
وی ادامه داد:شایعات مربوط به کم فروشی در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد و تمام سیستم‌های سوخت رسانی کنترل شده و برچسب استاندارد دارد، پیمانگر‌ها در داخل تلمبه‌ها نیز می‌تواند بین ۲۰ تا ۸۰ سی سی بنزین در ۲۰ لیتر بنزین نوسان داشته باشد و بیشتر از این مقدار باشد پیمانگر نازل فعال نخواهد شد.
 
رئییسی فرد بیان کرد:در صورتی که فردی بتواند اثبات کند که در مراحل سوخت رسانی فشار هوا نیز به جای بنزین محاسبه می‌شود، شخصا او را به مراکز علمی بین المللی معرفی خواهم کرد.
 
عضو اتحادیه جایگاه‌داران سوخت ابراز کرد:در دوره گذشته سهمیه بندی سوخت، مشکلات فراوانی برای سوخت گیری خودرو‌ها به وجود آمد و شاهد شکایات گسترده در این خصوص بودیم، باید از تجربیات دوره گذشته برای بهینه سازی مصرف استفاده کنیم.
 
 
انتهای پیام/
 

میزان

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو