نوری:
به جای توسل به باد و باران در موضوع آلودگی هوا قانون هوای پاک اجرا شود
پدال نیوز: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: مسئولین امر در شرایط فعلی میگویند که دعای توسل بخوانیم تا باد یا باران بیاید. متوسل شدن باد و باران برای دولت، قانون شده است. بازگشت به قانون هوای پاک میتواند راهگشا باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، سید راضی نوری با اشاره به آلودگی هوای کلان شهرها و شهرهای صنعتی گفت: قانون هوای پاک الزاماتی را برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نفت به همراه میآورد. مثلا این قانون برای نوع بنزین مصرفی برنامه دارد. همچنین مواردی مانند تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلتهای فرسوده در این قانون مشاهده میشود. قانون هوای پاک، یک قانون جامع است. اگر دولت در راستای اجرای این قانون گام بردارد، مشکلات اصلی جوی کشور را حل میکند.
این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: این قانون هم برای شرایط اضطراری و هم غیر اضطراری راهگشاست. قانون هوای پاک، سازمان حفاظت از محیط زیست را هم به رعایت مواردی ملزم کرده است. نکته اینجاست که آلایندههای یک منطقه جغرافیایی با گذشت زمان تغییر میکند؛ بنابراین این قوانین نیازمند بازنگری حداقل 10 ساله است. ما باید متناسب با شرایط جغرافیایی و جوی خودمان قانون بنویسیم.
نماینده مردم شوش در مجلس در مورد نحوه اجرایی شدن قانون هوای پاک از سوی دولت گفت: مسئولین امر در شرایط فعلی میگویند که دعای توسل بخوانیم تا باد یا باران بیاید. متوسل شدن به دعا برای دولت بدل به قانون شده است. این تفکرهای ناشی از بیبرنامه بودن دولت است. ممکن است میزان آلایندهها آنقدر افزایش یابد که ادارات نیز تعطیل شوند. من نمیدانم که ما تا کی باید یک هفته و 10 روز مدارس و ادارات را تعطیل کنیم. متاسفانه دولت منتظر بهبود شرایط جوی از طریق باد و باران است.
این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: این قانون هم برای شرایط اضطراری و هم غیر اضطراری راهگشاست. قانون هوای پاک، سازمان حفاظت از محیط زیست را هم به رعایت مواردی ملزم کرده است. نکته اینجاست که آلایندههای یک منطقه جغرافیایی با گذشت زمان تغییر میکند؛ بنابراین این قوانین نیازمند بازنگری حداقل 10 ساله است. ما باید متناسب با شرایط جغرافیایی و جوی خودمان قانون بنویسیم.
نماینده مردم شوش در مجلس در مورد نحوه اجرایی شدن قانون هوای پاک از سوی دولت گفت: مسئولین امر در شرایط فعلی میگویند که دعای توسل بخوانیم تا باد یا باران بیاید. متوسل شدن به دعا برای دولت بدل به قانون شده است. این تفکرهای ناشی از بیبرنامه بودن دولت است. ممکن است میزان آلایندهها آنقدر افزایش یابد که ادارات نیز تعطیل شوند. من نمیدانم که ما تا کی باید یک هفته و 10 روز مدارس و ادارات را تعطیل کنیم. متاسفانه دولت منتظر بهبود شرایط جوی از طریق باد و باران است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها