کد خبر:
۱۱۶۲۱۲ ۰۸:۵۱
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ودرو جدید جایگزین پراید اعلام شد +عکس
پدال نیوز: رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان گفت: شرکت سایپا درنظر دارد خودرو جدید رهام را جایگزین پراید کند و همچنین ظرفیت تولید تیبا برای جایگزینی پراید افزایش خواهد یافت.
به گزارش "پدال نیوز"
به گزارش پدال نیوز، ابراهیم احمدی در خصوص توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: دو شرکت ایران خودرو و سایپا، خودروهای جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ را مشخص کرده اند.
وی افزود: سایپا در نظر دارد خودرو جدید «رهام» را جایگزین پراید کند، همچنین ظرفیت تولید تیبا برای جایگزینی پراید افزایش خواهد یافت.
رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان با تاکید بر اینکه در تولید قطعات خودروهای جایگزین پراید مشکلی نداریم، افزود: قراردادهای تولید قطعات با خودروسازان منعقد شده و نمونههای این قطعات به شرکتهای خودروساز جهت بررسی ارسال شده است.
وی تاکید کرد: البته در مسیر تولید قطعات خودروها چالشهایی وجود دارد، اما قطعه سازان و خودروسازان به دنبال رفع مشکل برای تولید هستند.
احمدی تصریح کرد: البته تولید خودرو رهام نیازمند سرمایه گذاری سنگینی است و شرکت سایپا به دنبال دریافت تسهیلات مناسب برای تولید این محصول است.
وی با بیان اینکه شرکت ایران خودرو به دنبال جایگزین کردن خودرو پژو ۳۰۱ به جای پژو ۴۰۵ است، گفت: از سوی دیگر با بهینه کردن موتور پژو ۴۰۵، موتور جدیدی با نام XU ۷ پلاس تولید میشود که موجب بالا رفتن توان موتور و کاهش مصرف بنزین خواهد شد.
رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان با تاکید بر اینکه به طور قطع تولید پراید در سال ۱۳۹۹ متوقف خواهد شد، گفت: البته احتمال دارد خودروهای جایگزین پراید با ظرفیت پایین تری تولید شود، از سوی دیگر تمرکز خودروسازان بر روی تولید موتورهای بهینه و دوگانه سوز و با مصرف سوخت پایین است.
وی درباره خصوص دلیل تعویق توقف تولید پراید طی چند سال گذشته، اظهار کرد: متاسفانه تشدید تحریمها و خروج آمریکا از برجام موجب لغو قراردادهای خودروسازان خارجی شد که این سبب تعویق طرح توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ شد.
احمدی در خصوص اینکه شرکتهای خوردوساز اقدام به پیش فروش یکساله محصولاتشان میکنند در حالیکه تعهدات قبلی خود را هنوز تحویل نداده اند، اظهار کرد: تا حدودی کمبود قطعات وجود دارد، اما تولیدات شرکتهای خودروساز رو به بهبود است، اما واقعیت این است محصولات این دو شرکت با زیان وارد بازار میشود و قیمت تمام شده خودروها بیشتر است.
وی با اعتقاد بر اینکه دو شرکت ایران خودرو و سایپا در حال زیان هستند، گفت: زیان انباشته آنها از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۴۵ هزار میلیارد تومان است.
رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه قطعات داخلی تولید خودرو همچون آلومینیوم، ورق، مس، فولاد وپلی آمیدها حتی تا چهار برابر گران شده است، همچنین دستمزد کارگران طی دو سال گذشته تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.
منبع: ایسنا
به گزارش پدال نیوز، ابراهیم احمدی در خصوص توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: دو شرکت ایران خودرو و سایپا، خودروهای جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ را مشخص کرده اند. وی افزود: سایپا در نظر دارد خودرو جدید «رهام» را جایگزین پراید کند، همچنین ظرفیت تولید تیبا برای جایگزینی پراید افزایش خواهد یافت.
رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان با تاکید بر اینکه در تولید قطعات خودروهای جایگزین پراید مشکلی نداریم، افزود: قراردادهای تولید قطعات با خودروسازان منعقد شده و نمونههای این قطعات به شرکتهای خودروساز جهت بررسی ارسال شده است.
وی تاکید کرد: البته در مسیر تولید قطعات خودروها چالشهایی وجود دارد، اما قطعه سازان و خودروسازان به دنبال رفع مشکل برای تولید هستند.
احمدی تصریح کرد: البته تولید خودرو رهام نیازمند سرمایه گذاری سنگینی است و شرکت سایپا به دنبال دریافت تسهیلات مناسب برای تولید این محصول است.
وی با بیان اینکه شرکت ایران خودرو به دنبال جایگزین کردن خودرو پژو ۳۰۱ به جای پژو ۴۰۵ است، گفت: از سوی دیگر با بهینه کردن موتور پژو ۴۰۵، موتور جدیدی با نام XU ۷ پلاس تولید میشود که موجب بالا رفتن توان موتور و کاهش مصرف بنزین خواهد شد.
رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان با تاکید بر اینکه به طور قطع تولید پراید در سال ۱۳۹۹ متوقف خواهد شد، گفت: البته احتمال دارد خودروهای جایگزین پراید با ظرفیت پایین تری تولید شود، از سوی دیگر تمرکز خودروسازان بر روی تولید موتورهای بهینه و دوگانه سوز و با مصرف سوخت پایین است.
وی درباره خصوص دلیل تعویق توقف تولید پراید طی چند سال گذشته، اظهار کرد: متاسفانه تشدید تحریمها و خروج آمریکا از برجام موجب لغو قراردادهای خودروسازان خارجی شد که این سبب تعویق طرح توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ شد.
احمدی در خصوص اینکه شرکتهای خوردوساز اقدام به پیش فروش یکساله محصولاتشان میکنند در حالیکه تعهدات قبلی خود را هنوز تحویل نداده اند، اظهار کرد: تا حدودی کمبود قطعات وجود دارد، اما تولیدات شرکتهای خودروساز رو به بهبود است، اما واقعیت این است محصولات این دو شرکت با زیان وارد بازار میشود و قیمت تمام شده خودروها بیشتر است.
وی با اعتقاد بر اینکه دو شرکت ایران خودرو و سایپا در حال زیان هستند، گفت: زیان انباشته آنها از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۴۵ هزار میلیارد تومان است.
رئیس انجمن قطعهسازان استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه قطعات داخلی تولید خودرو همچون آلومینیوم، ورق، مس، فولاد وپلی آمیدها حتی تا چهار برابر گران شده است، همچنین دستمزد کارگران طی دو سال گذشته تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها