شهردار تهران:
پیگیر خرید اتوبوس و واگن هستیم
پدال نیوز: شهردار تهران در جلسه " ستاد مهر " معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد که مدیریت شهری به دنبال خرید واگن و اتوبوس است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه افتتاح 40 پروژه عمرانی منطقه 20 با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر ری بیش از 6000 سال سابقه قطعی دارد، گفت: تمام تلاش شهرداری این است که شرایط مناسبتری را برای ساکنین این منطقه ایجاد کند.
وی با تاکید بر لزوم توسعه حمل و نقل در منطقه 20 گفت: پیش از این ری تنها با یک ایستگاه به خط مترو وصل میشد اما حالا با راه اندازی خط دیگر مترو این دسترسی افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم حمل و نقل را در این منطقه توسعه دهیم.
شهردار تهران همچنین در مورد لزوم اهمیت به سلامت بانوان تصریح کرد: آمارها نشان میدهد که وضعیت سلامت زنان نسبت به مردان خوب نیست و به نظر میرسد راهاندازی هر چه بیشتر پارکهای ویژه بانوان موجب میشود که آنها بدون دغدغه و ... به ورزش بپردازند تا سلامتیشان نیز ارتقاء یابد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در روز آلوده برنامهای به این بزرگی داشتهاید، گفت: برای انجام کار نیک باید شتاب کرد اما این برنامهها از قبل طراحی میشود.
حناچی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود افزایش قیمت بنزین حتی یک ریال نیز از این محل به توسعه حمل و نقل عمومی شهرها به خصوص تهران داده نشده گفت: در زمینه هزینه کرد این درآمدها اختیاری ندارم اما توصیه میکنم که دولت یا از محل کاهش مصرف سوخت و یا از محل درآمدهای حاصله نسبت به توسعه حمل و نقل اقدام کند که به هر صورت ما پیگیر خرید اتوبوس و واگن هستیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با تاکید بر لزوم توسعه حمل و نقل در منطقه 20 گفت: پیش از این ری تنها با یک ایستگاه به خط مترو وصل میشد اما حالا با راه اندازی خط دیگر مترو این دسترسی افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم حمل و نقل را در این منطقه توسعه دهیم.
شهردار تهران همچنین در مورد لزوم اهمیت به سلامت بانوان تصریح کرد: آمارها نشان میدهد که وضعیت سلامت زنان نسبت به مردان خوب نیست و به نظر میرسد راهاندازی هر چه بیشتر پارکهای ویژه بانوان موجب میشود که آنها بدون دغدغه و ... به ورزش بپردازند تا سلامتیشان نیز ارتقاء یابد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در روز آلوده برنامهای به این بزرگی داشتهاید، گفت: برای انجام کار نیک باید شتاب کرد اما این برنامهها از قبل طراحی میشود.
حناچی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود افزایش قیمت بنزین حتی یک ریال نیز از این محل به توسعه حمل و نقل عمومی شهرها به خصوص تهران داده نشده گفت: در زمینه هزینه کرد این درآمدها اختیاری ندارم اما توصیه میکنم که دولت یا از محل کاهش مصرف سوخت و یا از محل درآمدهای حاصله نسبت به توسعه حمل و نقل اقدام کند که به هر صورت ما پیگیر خرید اتوبوس و واگن هستیم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش