پاسخ به ابهام محاسبه عوارض 29 اسفند
پدال نیوز: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با صدور اطلاعیهای به انتشار ویدیویی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه سامانه «تهران من» در روز ۲۹ اسفند که تعطیل رسمی است از برخی کاربران مبالغی با عنوان عوارض ورود به طرح ترافیک دریافت کرده است، روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اطلاعیهای را منتشر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان می رساند در مجموعه مصوبات مرتبط با طرح ترافیک ۹۷ در شورای اسلامی شهر تهران مقرر شده بود تخفیف ۲۰ درصدی صرفا به شهروندانی تعلق بگیرد که در زمان تردد، شارژ کافی در حساب خود در سامانه «تهران من» داشته باشند. با پیشنهاد شهرداری و تصویب اعضای شورا، این مهلت تا پایان سال ۹۷ تمدید شد و به روشهای مختلف پیامکی، ارسال قبض و نیز در رسانه ها به مالکان پلاک هایی که بابت عوارض طرح ترافیک بدهی داشتند، اطلاع رسانی صورت گرفت.
این اطلاعیه میافزاید: آنچه اکنون به تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ در صورتحساب خودروها مشاهده می شود، در واقع مبلغ کل تخفیف مذکور بابت ترددهای سال ۹۷ است که به علت پایان مهلت برخورداری از تخفیف، در ردیف آخرین روز سال به بدهی پلاک خودرو اضافه شده است و به معنای ثبت تردد در روز ۲۹ اسفند نیست.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین اشکال محاسباتی که در بخش دیگری از این ویدیو به آن اشاره می شود، مرتبط با یک اختلال فنی در بخش نمایش اطلاعات بود که در نسخه جدید سامانه تهران من که اکنون شهروندان از آن استفاده می کنند برطرف شده است. این اطمینان به شهروندان داده می شود که در بخش محاسبه عوارض هیج اختلال و اشکالی وجود نداشته و ندارد و ریالی مغایر با هزینه تردد واقعی از حساب کسی کسر نشده است.
در این اطلاعیه آمده است: بر خلاف آنچه در این ویدیو ادعا شده که در سایت امکان اعتراض وجود ندارد، «مرکز تماس تهران من» در یک سال گذشته به بیش از یک میلیون پرسش و درخواست شهروندان با روشهای مختلف از جمله تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ثبت تیکت در سایت پاسخ داده است.
اطلاعیه مذکور تاکید دارد که شهروندان در صورت وجود هرگونه سوال یا درخواست می توانند بعد از ورود به سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir از منوی سمت راست گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنند، روی دکمه «ایجاد تیکت جدید» کلیک کنند و موضوع را به همراه توضیحات آن بنویسند تا در اسرع وقت پاسخ دریافت کنند. همچنین شماره تماس ۱۳۷ داخلی ۵ همانند گذشته به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.
این اطلاعیه میافزاید: برخلاف ادعای مطرح شده، سوابق تردد شهروندان که توسط دوربین های سطح شهر ثبت شده و جهت محاسبه عوارض، مورد استفاده قرار گرفته است در مرکز داده شهرداری تهران نگهداری می شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان می رساند در مجموعه مصوبات مرتبط با طرح ترافیک ۹۷ در شورای اسلامی شهر تهران مقرر شده بود تخفیف ۲۰ درصدی صرفا به شهروندانی تعلق بگیرد که در زمان تردد، شارژ کافی در حساب خود در سامانه «تهران من» داشته باشند. با پیشنهاد شهرداری و تصویب اعضای شورا، این مهلت تا پایان سال ۹۷ تمدید شد و به روشهای مختلف پیامکی، ارسال قبض و نیز در رسانه ها به مالکان پلاک هایی که بابت عوارض طرح ترافیک بدهی داشتند، اطلاع رسانی صورت گرفت.
این اطلاعیه میافزاید: آنچه اکنون به تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷ در صورتحساب خودروها مشاهده می شود، در واقع مبلغ کل تخفیف مذکور بابت ترددهای سال ۹۷ است که به علت پایان مهلت برخورداری از تخفیف، در ردیف آخرین روز سال به بدهی پلاک خودرو اضافه شده است و به معنای ثبت تردد در روز ۲۹ اسفند نیست.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین اشکال محاسباتی که در بخش دیگری از این ویدیو به آن اشاره می شود، مرتبط با یک اختلال فنی در بخش نمایش اطلاعات بود که در نسخه جدید سامانه تهران من که اکنون شهروندان از آن استفاده می کنند برطرف شده است. این اطمینان به شهروندان داده می شود که در بخش محاسبه عوارض هیج اختلال و اشکالی وجود نداشته و ندارد و ریالی مغایر با هزینه تردد واقعی از حساب کسی کسر نشده است.
در این اطلاعیه آمده است: بر خلاف آنچه در این ویدیو ادعا شده که در سایت امکان اعتراض وجود ندارد، «مرکز تماس تهران من» در یک سال گذشته به بیش از یک میلیون پرسش و درخواست شهروندان با روشهای مختلف از جمله تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ثبت تیکت در سایت پاسخ داده است.
اطلاعیه مذکور تاکید دارد که شهروندان در صورت وجود هرگونه سوال یا درخواست می توانند بعد از ورود به سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir از منوی سمت راست گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنند، روی دکمه «ایجاد تیکت جدید» کلیک کنند و موضوع را به همراه توضیحات آن بنویسند تا در اسرع وقت پاسخ دریافت کنند. همچنین شماره تماس ۱۳۷ داخلی ۵ همانند گذشته به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.
این اطلاعیه میافزاید: برخلاف ادعای مطرح شده، سوابق تردد شهروندان که توسط دوربین های سطح شهر ثبت شده و جهت محاسبه عوارض، مورد استفاده قرار گرفته است در مرکز داده شهرداری تهران نگهداری می شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها