پرداخت یارانه بلیت مترو بابت صرفه جویی سوخت
پدال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران از پرداخت یارانه بلیت مترو به شهرداری تهران بابت صرفهجویی در مصرف سوخت خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهرتهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « بالاخره طلسم ماده ۱۲شکسته شد و تلاش شورا و مدیریت شهری قفل این ماده را باز کرد. از این پس به ازای هر سفر در روز ۹.۸ سنت (۱۲۰۰تومان) بابت صرفه جویی سوخت به شهرداری یارانه بلیت مترو پرداخت خواهد شد که این درآمد صرف توسعه حمل ونقل عمومی میشود.»
همچنین علی اعطا ، سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه اولین دستور پرداخت منابع حاصل از صرفهجویی سوخت به مترو تهران از سوی شرکت بهینهسازی مصرف سوخت وابسته به شرکت ملی نفت ایران صادر شد، اظهار کرد: شورای اقتصاد در خرداد ماه ۱۳۹۶ بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور، طرح توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر را تصویب کرد.
وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد به ازای هر افزایش سفر ناشی از افزایش واگنهای جدید به مترو تهران، مبلغ ۹.۸ سنت (حدود ۱۲۰۰ تومان) از محل منابع حاصل از صرفه جویی سوخت به مترو پرداخت خواهد شد، گفت: از خرداد ماه سال۱۳۹۶ تاکنون ۱۰۵ واگن به ناوگان شرکت بهرهبرداری مترو تهران اضافه شده است که پس از ارسال صورت وضعیت صرفهجویی تأیید شده توسط شهرداری تهران، دستور پرداخت بخش اول سهم دولت از منابع حاصل از صرفهجویی سوخت صادر شده است.
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: پیشبینی میشود این رقم برای پاییز سال جاری حدود سه میلیون دلار باشد. آقای مهندس زنگنه - وزیر نفت با نگاه مثبتی که به مترو دارد، پرداخت صورت وضعیت بازه زمانی شروع طرح در خرداد ۱۳۹۶ تا زمان ابلاغ قرارداد (تیرماه سال ۱۳۹۸) که حدود ۱۰ میلیون دلار می شود را در هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب کرده است که امید داریم به زودی پرداخت شود. این منابع صرف خرید واگن جدید و توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری خواهد شد.
وی با بیان اینکه پس از افزایش قیمت بنزین در اواخر آبان ماه سال جاری، میزان سفرهای درونشهری با مترو بهطرز محسوسی افزایش یافته است، اظهارکرد: براساس گزارشهای ارائه شده شنبه (۲۵ آبان ماه) ۱.۸۸۱.۵۷۱ مسافر، مترو را برای سفرهای درون شهری خود انتخاب کردند که رتبه دوم شلوغترین روز در تاریخ مترو را به خود اختصاص داده است و روز شنبه (۲ آذرماه) نیز با جذب ۱.۸۷۲.۷۸۸ مسافر رتبه سوم شلوغترین روز تاریخ در مترو ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران اعطا تاکید کرد: انتظار میرود شهروندان با استفاده کمتر از خودروی شخصی و انجام سفرهای روزانه با مترو به کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل ریلی در تهران کمک کنند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
همچنین علی اعطا ، سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه اولین دستور پرداخت منابع حاصل از صرفهجویی سوخت به مترو تهران از سوی شرکت بهینهسازی مصرف سوخت وابسته به شرکت ملی نفت ایران صادر شد، اظهار کرد: شورای اقتصاد در خرداد ماه ۱۳۹۶ بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور، طرح توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر را تصویب کرد.
وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد به ازای هر افزایش سفر ناشی از افزایش واگنهای جدید به مترو تهران، مبلغ ۹.۸ سنت (حدود ۱۲۰۰ تومان) از محل منابع حاصل از صرفه جویی سوخت به مترو پرداخت خواهد شد، گفت: از خرداد ماه سال۱۳۹۶ تاکنون ۱۰۵ واگن به ناوگان شرکت بهرهبرداری مترو تهران اضافه شده است که پس از ارسال صورت وضعیت صرفهجویی تأیید شده توسط شهرداری تهران، دستور پرداخت بخش اول سهم دولت از منابع حاصل از صرفهجویی سوخت صادر شده است.
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: پیشبینی میشود این رقم برای پاییز سال جاری حدود سه میلیون دلار باشد. آقای مهندس زنگنه - وزیر نفت با نگاه مثبتی که به مترو دارد، پرداخت صورت وضعیت بازه زمانی شروع طرح در خرداد ۱۳۹۶ تا زمان ابلاغ قرارداد (تیرماه سال ۱۳۹۸) که حدود ۱۰ میلیون دلار می شود را در هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب کرده است که امید داریم به زودی پرداخت شود. این منابع صرف خرید واگن جدید و توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری خواهد شد.
وی با بیان اینکه پس از افزایش قیمت بنزین در اواخر آبان ماه سال جاری، میزان سفرهای درونشهری با مترو بهطرز محسوسی افزایش یافته است، اظهارکرد: براساس گزارشهای ارائه شده شنبه (۲۵ آبان ماه) ۱.۸۸۱.۵۷۱ مسافر، مترو را برای سفرهای درون شهری خود انتخاب کردند که رتبه دوم شلوغترین روز در تاریخ مترو را به خود اختصاص داده است و روز شنبه (۲ آذرماه) نیز با جذب ۱.۸۷۲.۷۸۸ مسافر رتبه سوم شلوغترین روز تاریخ در مترو ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران اعطا تاکید کرد: انتظار میرود شهروندان با استفاده کمتر از خودروی شخصی و انجام سفرهای روزانه با مترو به کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل ریلی در تهران کمک کنند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها