مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور تأکید کرد
همکاری کامل پلیس و سامانه سیمفا
پدال نیوز: مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور گفت: ما بر اساس نیاز هر موقع دوربینهای شهر تهران استعلام بگیرند، پاسخ خواهیم داد و مجموعه پلیس و سامانه سیمفا همکاری خود را در این باره داشتند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور درباره اینکه چرا اطلاعات سازمان یکپارچه معاینه فنی کشور (سیمفا) در اختیار شهرداری تهران قرار نمیگیرد، گفت: این اطلاعات را شهرداری تهران برای اجرای طرح LEZ نیاز دارد که خودروهای فاقد معاینه فنی، کاربراتوری و فرسوده را در این محدوده شناسایی و اعمال قانون کند.
مدیر اجرایی معاینه فنی خاطرنشان کرد: دوربینهای سطح شهر پلاک خودروها را برداشت میکنند و از سامانه سیمفا استعلام میگیرند.
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور گفت: «برای شهرداری تهران متاسفم که عاجز از کنترل و کاهش آلودگی هوا شده و با این شیوه فرار رو به جلو میکند و وقتی قادر و توان کنترل و کاهش آلایندگی هوا را ندارند نباید دستگاههای دیگر را متهم کنند.»
قیصر افزود: دوربینهای سطح شهر تهران از ابتدای امسال تا کنون 416 میلیون بار از سیمفا استعلام گرفتند و با این استعلامهایی که از پلیس و این سامانه دریافت کردهایم چه رفتاری انجام دادهاید؟
وی تصریح کرد:393 میلیون استعلام مشخص میکرد که این تعداد خودرو دارای معاینه فنی هستند ولی 23 میلیون خودروی مشخص شده فاقد معاینه فنی بودند آیا این خودروها اعمال قانون شدهاند و آیا این تعداد جریمه اعمال شده است؟ در صورتی که این اقدام باید در راستای کاهش آلودگی هوا انجام شود.
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور خطاب به شهرداری تهران گفت: چه اقداماتی را برای کاهش آلودگی هوا به درستی به سرانجام رساندهاید؟از 23 میلیون خودروی فاقد معاینه فنی بر اساس استعلامهای سیمفا 10 میلیون خودرو کاربراتوری و فرسوده بودند که باید از چرخه تردد خارج شوند.
قیصر گفت: بر اساس قانون باید خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه 50 هزار تومان جریمه شوند و مبالغ این جریمهها در راستای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه شود. حال آیا این تعداد خودروها اعمال قانون شدهاند؟
وی گفت: روزانه یک میلیون و 600 هزار استعلام به شهرداری تهران پاسخ دادهایم و قرار نیست کل دیتای پلیس و سیمفا در اختیار شهرداری تهران باشد و با آن کار تجاری انجام دهند.
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور یادآور شد: ما بر اساس نیاز هر موقع دوربینهای شهر تهران استعلام بگیرند، پاسخ خواهیم داد و مجموعه پلیس و سامانه سیمفا همکاری خود را در این خصوص داشتند.
قیصر تاکید کرد: سال گذشته هم 222 میلیون استعلام خودرو از سامانه سیمفا گرفته شد که 17 میلیون استعلام خودرو فاقد معاینه فنی بودند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
مدیر اجرایی معاینه فنی خاطرنشان کرد: دوربینهای سطح شهر پلاک خودروها را برداشت میکنند و از سامانه سیمفا استعلام میگیرند.
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور گفت: «برای شهرداری تهران متاسفم که عاجز از کنترل و کاهش آلودگی هوا شده و با این شیوه فرار رو به جلو میکند و وقتی قادر و توان کنترل و کاهش آلایندگی هوا را ندارند نباید دستگاههای دیگر را متهم کنند.»
قیصر افزود: دوربینهای سطح شهر تهران از ابتدای امسال تا کنون 416 میلیون بار از سیمفا استعلام گرفتند و با این استعلامهایی که از پلیس و این سامانه دریافت کردهایم چه رفتاری انجام دادهاید؟
وی تصریح کرد:393 میلیون استعلام مشخص میکرد که این تعداد خودرو دارای معاینه فنی هستند ولی 23 میلیون خودروی مشخص شده فاقد معاینه فنی بودند آیا این خودروها اعمال قانون شدهاند و آیا این تعداد جریمه اعمال شده است؟ در صورتی که این اقدام باید در راستای کاهش آلودگی هوا انجام شود.
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور خطاب به شهرداری تهران گفت: چه اقداماتی را برای کاهش آلودگی هوا به درستی به سرانجام رساندهاید؟از 23 میلیون خودروی فاقد معاینه فنی بر اساس استعلامهای سیمفا 10 میلیون خودرو کاربراتوری و فرسوده بودند که باید از چرخه تردد خارج شوند.
قیصر گفت: بر اساس قانون باید خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه 50 هزار تومان جریمه شوند و مبالغ این جریمهها در راستای توسعه حمل و نقل عمومی هزینه شود. حال آیا این تعداد خودروها اعمال قانون شدهاند؟
وی گفت: روزانه یک میلیون و 600 هزار استعلام به شهرداری تهران پاسخ دادهایم و قرار نیست کل دیتای پلیس و سیمفا در اختیار شهرداری تهران باشد و با آن کار تجاری انجام دهند.
مدیرعامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور یادآور شد: ما بر اساس نیاز هر موقع دوربینهای شهر تهران استعلام بگیرند، پاسخ خواهیم داد و مجموعه پلیس و سامانه سیمفا همکاری خود را در این خصوص داشتند.
قیصر تاکید کرد: سال گذشته هم 222 میلیون استعلام خودرو از سامانه سیمفا گرفته شد که 17 میلیون استعلام خودرو فاقد معاینه فنی بودند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها