از دوچرخه های بیدود چه خبر؟
پدال نیوز- مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تلاش شهرداری و مسئولان شرکت بیدود برای یافتن راه حلی برای رفع مشکلات این دوچرخه های اشتراکی خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، یوسف حجت در مورد وضعیت دوچرخههای بیدود با بیان اینکه این دوچرخههای اشتراکی توسط یک شرکت خصوصی تهیه و اداره میشدند گفت: حالا شرکت مربوطه اعلام کرده است که دچار مشکل مالی شده است.
وی با بیان اینکه شرکت مذکور اعلام کرده به طور میانگین روزانه از هر دوچرخه یک یا دو مرتبه استفاده میشده، ادامه داد: این در حالیست که می بایست روزانه هفت الی هشت مرتبه از هر دوچرخه استفاده شود تا برای شرکت به صرفه باشد.
حجت در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت پیش از اجرای این طرح برآورد مالی نداشته است؟ افزود: ما نیز در این مورد از مسئولان شرکت سوال کردیم و آنها نیز اعلام کردند که در مطالعات مالی خود اشتباه کردند و حالا در مرحله ضرر قرار دارند.
وی با بیان اینکه در تهران هیچ مد حمل و نقلی بدون یارانه نمیتواند بخوبی کار کند به همین دلیل شهرداری تهران برای اتوبوس و مترو سالانه یارانههای زیادی را پرداخت می کند، در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری به این شرکت یارانه می دهد؟ گفت: بعید میدانم چراکه شهرداری برنامهای برای ارائه یارانه به دوچرخه های اشتراکی ندارد.
حجت افزود: دوچرخه های اشتراکی در این مدت عملکرد خوبی داشتند و در حال برگزاری جلسات مشترک برای تهیه و تدوین راه حلی برای رفع مشکلات هستیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام ودیعه مردم که نزد این شرکت باقی مانده نیز گفت: باید این شرکت پول را به مشترکان خود برگرداند.
وی با بیان اینکه شرکت مذکور اعلام کرده به طور میانگین روزانه از هر دوچرخه یک یا دو مرتبه استفاده میشده، ادامه داد: این در حالیست که می بایست روزانه هفت الی هشت مرتبه از هر دوچرخه استفاده شود تا برای شرکت به صرفه باشد.
حجت در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت پیش از اجرای این طرح برآورد مالی نداشته است؟ افزود: ما نیز در این مورد از مسئولان شرکت سوال کردیم و آنها نیز اعلام کردند که در مطالعات مالی خود اشتباه کردند و حالا در مرحله ضرر قرار دارند.
وی با بیان اینکه در تهران هیچ مد حمل و نقلی بدون یارانه نمیتواند بخوبی کار کند به همین دلیل شهرداری تهران برای اتوبوس و مترو سالانه یارانههای زیادی را پرداخت می کند، در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری به این شرکت یارانه می دهد؟ گفت: بعید میدانم چراکه شهرداری برنامهای برای ارائه یارانه به دوچرخه های اشتراکی ندارد.
حجت افزود: دوچرخه های اشتراکی در این مدت عملکرد خوبی داشتند و در حال برگزاری جلسات مشترک برای تهیه و تدوین راه حلی برای رفع مشکلات هستیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام ودیعه مردم که نزد این شرکت باقی مانده نیز گفت: باید این شرکت پول را به مشترکان خود برگرداند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها