عقبنشینیِ شهرداری تهران درباره بلیت اتوبوس
هشدار استاندار تهران درباره فروش صندلی اتوبوسها
پدال نیوز: بعد از اینکه استاندار تهران تصریح کرد: هر گونه ارائه طرح صندلیفروشی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بدون هماهنگی با فرمانداری تهران، شورای شهر و هیات تطبیق مصوبات، غیر قانونی است، معاون حملونقل شهردار گفت: بلیت اتوبوس یک ریال هم گران نمیشود؛ صندلیهای اتوبوسرانی شهری متعلق به همه مردم است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا: بعد از اینکه استاندار تهران تصریح کرد: هر گونه ارائه طرح صندلیفروشی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بدون هماهنگی با فرمانداری تهران، شورای شهر و هیات تطبیق مصوبات، غیر قانونی است، معاون حملونقل شهردار گفت: بلیت اتوبوس یک ریال هم گران نمیشود. صندلیهای اتوبوسرانی شهری متعلق به همه مردم است.
انوشیروان محسنی بندپی در توییتی نوشت: "هر گونه ارائه طرح صندلیفروشی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بدون هماهنگی با فرمانداری تهران، شورای شهر و هیات تطبیق مصوبات، غیر قانونی بوده و با متخلفان در هر جایگاهی به شدت برخورد خواهد شد.
اتخاذ تصمیمات باید ابتدا در شورای شهر تهران مصوب و پس از آن به تایید هیات تطبیق برسد. چنین تصمیمی مغایر با عدالت است.
محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در این باره گفت: هیچ طرحی برای افزایش هیچگونه هزینهای به شهروندانی که از اتوبوس استفاده میکنند نداریم و بلیت اتوبوس هم تا پایان امسال ریالی افزایش نخواهد یافت.
وی با بیان اینکه توضیح نامناسب و شیطنت یک خبرگزاری در فضای ملتهب فعلی باعث بدفهمی از یک ایده استارتآپی شد، گفت: اصلا شهرداری قرار نیست چیزی را در خدمات موجود خود تغییر دهد. بلکه یک شرکت خصوصی تقاضای راهاندازی یک سیستم اتوبوسرانی اینترنتی داده که میتواند بخشی از مینیبوسهای نو و احتمالا سرویسهای دربستی موجود را با استفاده از اپلیکیشن به ظرفیت موجود حملونقل عمومی اضافه کند.
معاون شهردار تهران افزود: این ایده شبیه کاری است که در تاکسیرانی اینترنتی انجام میشود. با این تفاوت که اتوبوس دنبال مسافر نمیرود، بلکه در ایستگاه خاص آنها را سوار میکند. تعداد مسافر هم حداکثر باید به تعداد صندلیهای اتوبوس یا مینیبوس باشد.
وی در پایان تصریح کرد: بار دیگر تاکید میکنم که کسی بیخود نگرانی درست نکند. اتوبوسرانی چه خصوصی و چه بیآرتی حق ندارد یک ریال به قیمت بلیتش اضافه کند. خطوط موجود اتوبوسرانی و صندلیها هم متعلق به همه مردم است و هیچکس حق ندارد چه با پول و چه بدون پول، صندلی اتوبوسهای فعلی را رزرو یا اختصاصی کند.
پیروز حناچی، شهردار تهران هم در واکنش به اخباری که در خصوص فروش صندلی اتوبوس هامطرح شده بود در پیامی توئیتری نوشت: خبر و بحث های جانبی مطرح شده درباره فروش صندلی های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد.
در تماسی با معاون حمل و نقل اکیدا به وی دستور دادم از اجرای هر طرحی که موجب نگرانی شهروندان شود خودداری نمایند.
بر اساس این گزارش، صبح امروز جمعه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران در مصاحبهای با یکی از خبرگزاریها از اجرای طرح فروش صندلیهای اتوبوسهای بیآرتی به صورت پایلوت در برخی از خطوط این سامانه خبر داده بود.
انوشیروان محسنی بندپی در توییتی نوشت: "هر گونه ارائه طرح صندلیفروشی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بدون هماهنگی با فرمانداری تهران، شورای شهر و هیات تطبیق مصوبات، غیر قانونی بوده و با متخلفان در هر جایگاهی به شدت برخورد خواهد شد.
اتخاذ تصمیمات باید ابتدا در شورای شهر تهران مصوب و پس از آن به تایید هیات تطبیق برسد. چنین تصمیمی مغایر با عدالت است.
محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در این باره گفت: هیچ طرحی برای افزایش هیچگونه هزینهای به شهروندانی که از اتوبوس استفاده میکنند نداریم و بلیت اتوبوس هم تا پایان امسال ریالی افزایش نخواهد یافت.
وی با بیان اینکه توضیح نامناسب و شیطنت یک خبرگزاری در فضای ملتهب فعلی باعث بدفهمی از یک ایده استارتآپی شد، گفت: اصلا شهرداری قرار نیست چیزی را در خدمات موجود خود تغییر دهد. بلکه یک شرکت خصوصی تقاضای راهاندازی یک سیستم اتوبوسرانی اینترنتی داده که میتواند بخشی از مینیبوسهای نو و احتمالا سرویسهای دربستی موجود را با استفاده از اپلیکیشن به ظرفیت موجود حملونقل عمومی اضافه کند.
معاون شهردار تهران افزود: این ایده شبیه کاری است که در تاکسیرانی اینترنتی انجام میشود. با این تفاوت که اتوبوس دنبال مسافر نمیرود، بلکه در ایستگاه خاص آنها را سوار میکند. تعداد مسافر هم حداکثر باید به تعداد صندلیهای اتوبوس یا مینیبوس باشد.
وی در پایان تصریح کرد: بار دیگر تاکید میکنم که کسی بیخود نگرانی درست نکند. اتوبوسرانی چه خصوصی و چه بیآرتی حق ندارد یک ریال به قیمت بلیتش اضافه کند. خطوط موجود اتوبوسرانی و صندلیها هم متعلق به همه مردم است و هیچکس حق ندارد چه با پول و چه بدون پول، صندلی اتوبوسهای فعلی را رزرو یا اختصاصی کند.
پیروز حناچی، شهردار تهران هم در واکنش به اخباری که در خصوص فروش صندلی اتوبوس هامطرح شده بود در پیامی توئیتری نوشت: خبر و بحث های جانبی مطرح شده درباره فروش صندلی های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد.
در تماسی با معاون حمل و نقل اکیدا به وی دستور دادم از اجرای هر طرحی که موجب نگرانی شهروندان شود خودداری نمایند.
بر اساس این گزارش، صبح امروز جمعه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران در مصاحبهای با یکی از خبرگزاریها از اجرای طرح فروش صندلیهای اتوبوسهای بیآرتی به صورت پایلوت در برخی از خطوط این سامانه خبر داده بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها