کد خبر:
۱۱۴۸۲۰ ۱۱:۴۲
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
فرشاد مقيمي خبر داد:
بومي سازي 9 پروژه مواد اوليه توليد با كاهش ارزبري
پدال نیوز: ايران خودرو به منظور تعميق ساخت داخل و كاهش وابستگي، 9 پروژه فلزي و غيرفلزي مواد اوليه توليد در سال جاري را به دست صنعتگران خلاق ايراني بومي سازي كرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ايكوپرس- مديرعامل ايران خودرو در جلسه ستاد تعميق ساخت داخل گفت: با بومي سازي اين 9 پروژه 51. 17 ميليون يورو كاهش ارزبري محقق شده است.
فرشاد مقيمي با اشاره به اينكه داخليسازي منجربه رونق توليد ميشود، خاطرنشان كرد: 31 پروژه ديگر فلزي و غيرفلزي مواد اوليه توليد، در سالهاي 98 و 99 در طرح جهاد خودكفايي ايران خودرو قرار دارد.
وي افزود: بوميسازي اين 31 پروژه در دست اجرا بوده و تحقق آن 62 . 52 ميليون يورو كاهش ارزبري خواهد داشت.
مقيمي درخصوص پروژههاي آينده اين بخش گفت: 26 پروژه داخليسازي مواد اوليه با كاهش ارزبري 163 ميليون يورو در مرحله امكانسنجي قرار دارد.
مديرعامل ايرانخودرو در زمينه داخليسازي قطعات در ميزهاي صنعت اظهار كرد: درمجموع سه ميز تخصصي تعميق ساخت داخل، 85 قطعه از محصولات اين خودروساز توسط 39 سازنده و با كاهش ارزبري سالانه 127 ميليون يورو بومي سازي مي شود.
وي تصريح كرد: همچنين با همكاري 32 قطعهساز براي داخليسازي، 68 قطعه از ميزهاي اول و دوم به مرحله خودكفايي رسيده و تعداد زيادي از آن به توليد انبوه نيز رسيده و به زودي هفت قطعه ديگر به توليد انبوه خواهد رسيد.
مقيمي تاكيدكرد: مصمم هستيم براساس توانمنديهاي داخل كشور، محصولات مورد نياز تا جايي كه امكان دارد در داخل توليد و تامين شود. برهمين اساس واردات برخي قطعات را هم كه براساس سياستگذاري گذشته سفارشگذاري شده بود، متوقف كرده ايم.
فرشاد مقيمي با اشاره به اينكه داخليسازي منجربه رونق توليد ميشود، خاطرنشان كرد: 31 پروژه ديگر فلزي و غيرفلزي مواد اوليه توليد، در سالهاي 98 و 99 در طرح جهاد خودكفايي ايران خودرو قرار دارد.
وي افزود: بوميسازي اين 31 پروژه در دست اجرا بوده و تحقق آن 62 . 52 ميليون يورو كاهش ارزبري خواهد داشت.
مقيمي درخصوص پروژههاي آينده اين بخش گفت: 26 پروژه داخليسازي مواد اوليه با كاهش ارزبري 163 ميليون يورو در مرحله امكانسنجي قرار دارد.
مديرعامل ايرانخودرو در زمينه داخليسازي قطعات در ميزهاي صنعت اظهار كرد: درمجموع سه ميز تخصصي تعميق ساخت داخل، 85 قطعه از محصولات اين خودروساز توسط 39 سازنده و با كاهش ارزبري سالانه 127 ميليون يورو بومي سازي مي شود.
وي تصريح كرد: همچنين با همكاري 32 قطعهساز براي داخليسازي، 68 قطعه از ميزهاي اول و دوم به مرحله خودكفايي رسيده و تعداد زيادي از آن به توليد انبوه نيز رسيده و به زودي هفت قطعه ديگر به توليد انبوه خواهد رسيد.
مقيمي تاكيدكرد: مصمم هستيم براساس توانمنديهاي داخل كشور، محصولات مورد نياز تا جايي كه امكان دارد در داخل توليد و تامين شود. برهمين اساس واردات برخي قطعات را هم كه براساس سياستگذاري گذشته سفارشگذاري شده بود، متوقف كرده ايم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها