عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر:
احتمال رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس برای دانشجویان
پدال نیوز-عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از احتمال رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس برای دانشجویان خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره زمان ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به سربازان اظهارداشت: کارهای اجرایی برای این کارتها در حال تکمیل است که بزودی نهایی خواهد شد.
وی افزود: تا قبل از پایان آذر و به عبارتی طی دو هفته دیگر کارت بلیتهای رایگان در اختیار سربازان قرار میگیرد و این افراد میتوانند به مدت یک سال از این کارتها بهرهمند شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: این کارتها 300 هزار تومان اعتبار داشته و 80 درصد مبلغ آن از سوی مدیریت شهری تامین خواهد شد و مابقی آن را نیز نیروهای مسلح پرداخت میکند.
نظری خاطر نشان کرد: در فاز نخست ارائه کارتهای بلیت الکترونیک بیش از 2 هزار سرباز از بهرهمند خواهند شدکه فعلا سقف هر کارت 300 هزار تومان در نظر گرفته شده و ممکن است پس از اتمام اعتبار امکان شارژ مجدد نیز برای کارتها در نظر گرفت.
وی خاطر نشان کرد: ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به دانشجویان از برنامههای بعدی است که مورد توجه شورای شهر قرار دارد و آن را پیگیری میکنیم.
برخی از مخاطبان فارس من با ثبت سوژهای تحت عنوان «استفاده از مترو برای سربازان وطن رایگان شود» درخواست پیگیری این موضوع از مسؤولان شهری شدند.
وی افزود: تا قبل از پایان آذر و به عبارتی طی دو هفته دیگر کارت بلیتهای رایگان در اختیار سربازان قرار میگیرد و این افراد میتوانند به مدت یک سال از این کارتها بهرهمند شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: این کارتها 300 هزار تومان اعتبار داشته و 80 درصد مبلغ آن از سوی مدیریت شهری تامین خواهد شد و مابقی آن را نیز نیروهای مسلح پرداخت میکند.
نظری خاطر نشان کرد: در فاز نخست ارائه کارتهای بلیت الکترونیک بیش از 2 هزار سرباز از بهرهمند خواهند شدکه فعلا سقف هر کارت 300 هزار تومان در نظر گرفته شده و ممکن است پس از اتمام اعتبار امکان شارژ مجدد نیز برای کارتها در نظر گرفت.
وی خاطر نشان کرد: ارائه کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به دانشجویان از برنامههای بعدی است که مورد توجه شورای شهر قرار دارد و آن را پیگیری میکنیم.
برخی از مخاطبان فارس من با ثبت سوژهای تحت عنوان «استفاده از مترو برای سربازان وطن رایگان شود» درخواست پیگیری این موضوع از مسؤولان شهری شدند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها