باقیمانده سهمیه بنزین آبانماه وانتبارها و تاکسیها سوخت
تکذیب خبر استاندار تهران برای باقیمانده سهمیه بنزین
پدال نیوز- اظهارات مالکان خودروهای عمومی نشان می دهد که استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا ۶ ماه داده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، درحالی که پیش از این مسئولان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران اعلام کرده بودند که طبق مصوبه دولت، تنها سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلتها تا 6 ماه ذخیره میشود و سهمیه بنزین خودروهای عمومی در پایان هر ماه صفر شده و به ماه بعد انتقال نمییابد، امروز استاندار تهران از ذخیره سهمیه بنزین آبانماه تمامی خودروها تا 6 ماه خبر داد.
طبق خبری که روی پرتال اینترنتی استانداری تهران قرار گرفته، استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودروها تا شش ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین اظهار داشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است.
وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودروها اعم از وانت بارها، تاکسی ها و غیره تا شش ماه قابل استفاده است.
این موضوع را از فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی پیگیری کردیم. کاهی در این خصوص گفت: سهمیه باقی مانده بنزین آبانماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلتها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است.
وی افزود: هنوز هیچ مصوبه جدیدی در خصوص ذخیرهسازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی به ما ابلاغ نشده، اما این موضوع در حال بررسی است و احتمال این وجود دارد که در مورد ذخیرهشدن سهمیه سوخت خودروهای عمومی نیز بازنگری شود.
علاوه بر سخنان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی که تکذیب کننده سخنان امروز استاندار تهران است، خبرنگار خبرگزاری تسنیم نیز با حضور در میان مردم از مالکان وانتبارها و تاکسیها در خصوص سرنوشت باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه پرسید. در این گزارش میدانی، آن دسته از رانندگانی که از ساعت 24 دیشب تا بعدازظهر امروز به جایگاههای عرضه بنزین مراجعه کرده بودند، از سوختن باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه خود خبر دادند؛ که اظهارات مالکان خودروهای عمومی نیز نشان می دهد استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا 6 ماه داده است.
طبق خبری که روی پرتال اینترنتی استانداری تهران قرار گرفته، استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودروها تا شش ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین اظهار داشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است.
وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودروها اعم از وانت بارها، تاکسی ها و غیره تا شش ماه قابل استفاده است.
این موضوع را از فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی پیگیری کردیم. کاهی در این خصوص گفت: سهمیه باقی مانده بنزین آبانماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلتها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است.
وی افزود: هنوز هیچ مصوبه جدیدی در خصوص ذخیرهسازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی به ما ابلاغ نشده، اما این موضوع در حال بررسی است و احتمال این وجود دارد که در مورد ذخیرهشدن سهمیه سوخت خودروهای عمومی نیز بازنگری شود.
علاوه بر سخنان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی که تکذیب کننده سخنان امروز استاندار تهران است، خبرنگار خبرگزاری تسنیم نیز با حضور در میان مردم از مالکان وانتبارها و تاکسیها در خصوص سرنوشت باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه پرسید. در این گزارش میدانی، آن دسته از رانندگانی که از ساعت 24 دیشب تا بعدازظهر امروز به جایگاههای عرضه بنزین مراجعه کرده بودند، از سوختن باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه خود خبر دادند؛ که اظهارات مالکان خودروهای عمومی نیز نشان می دهد استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا 6 ماه داده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها