افزایش قیمت بنزین اقدامی ضروری بود
پدال نیوز- نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین اقدامی الزامی بود، گفت: اما باید پایش و نظارتهای لازم برای جلوگیری از سوء استفاده از افزایش قیمت بنزین انجام شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از محمد اتابک نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران در مورد افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین و هدفمند کردن یارانهها، اقدامی ضروری بود و باید انجام میشد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه فصلالخطاب اقدام انجام شده در مورد افزایش قیمت بنزین فرمایشات مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: چنانچه رهبر انقلاب فرمودند که علیرغم اینکه در شیوه اجرای آن ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما بحث کلی آن قابل حمایت است.
وی بیان داشت: با توجه به کسری بودجه حداقل 150 هزار میلیارد تومانی، یکی از راهها برای جبران این کسری افزایش قیمت بنزین بود.
اتابک با بیان اینکه انتقاداتی به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین وارد است، گفت: قطعا باید پایش و نظارت های لازم انجام شود تا این افزایش قیمت مورد سوء استفاده برای افزایش قیمت سایر کالاها واقع نشود و در صورتیکه افزایش قیمت بنزین در جایی تاثیر مستقیم دارد باید تاثیرات افزایش قیمت برآورد و لحاظ شود.
وی با تاکید بر اینکه باید هدفگیری مجموع یارانهها، پرداخت به اقشار و دهکهای آسیبپذیر جامعه باشد بیان داشت: پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران در رابطه با یارانه بنزین، پرداخت آن به افراد به جای خودرو بود، زیرا ممکن است برخی از افراد جامعه فاقد خودرو باشند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه فصلالخطاب اقدام انجام شده در مورد افزایش قیمت بنزین فرمایشات مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: چنانچه رهبر انقلاب فرمودند که علیرغم اینکه در شیوه اجرای آن ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اما بحث کلی آن قابل حمایت است.
وی بیان داشت: با توجه به کسری بودجه حداقل 150 هزار میلیارد تومانی، یکی از راهها برای جبران این کسری افزایش قیمت بنزین بود.
اتابک با بیان اینکه انتقاداتی به نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین وارد است، گفت: قطعا باید پایش و نظارت های لازم انجام شود تا این افزایش قیمت مورد سوء استفاده برای افزایش قیمت سایر کالاها واقع نشود و در صورتیکه افزایش قیمت بنزین در جایی تاثیر مستقیم دارد باید تاثیرات افزایش قیمت برآورد و لحاظ شود.
وی با تاکید بر اینکه باید هدفگیری مجموع یارانهها، پرداخت به اقشار و دهکهای آسیبپذیر جامعه باشد بیان داشت: پیشنهاد اتاق بازرگانی تهران در رابطه با یارانه بنزین، پرداخت آن به افراد به جای خودرو بود، زیرا ممکن است برخی از افراد جامعه فاقد خودرو باشند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها