کد خبر:
۱۱۴۱۷۸ ۰۸:۴۳
۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودروهای دوگانه سوز چقدر سهمیه بنزین میگیرند؟ +جدول
پدال نیوز: بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خودروهای شخصی دوگانه سوز در ماه ۳۰ لیتر بنزین به عنوان سهمیه دریافت می کنند .
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از خبرانلاین، سهمیه سوخت در نظر گر فته شده برای تاکسی های دوگانه سوز نیز برابر با ۲۰۰ لیتر در ماه است.
در عین حال وانت های کم مصرف دو گانه سوز در ماه ۶۰ لیتر و وانت های پرمصرف دوگانه سوز برابر با ۱۲۰ لیتر در ماه سهمیه سوخت دریافت می کنند . سهمیه در نظر گرفتهشده برای موتوسیکلت ها نیز برابر با ۲۵ لیتر در ماه است . میزان سهمیه تخصیصی به خودروهای بنزین سوز دو برابر خودروهای دوگانه سوز است .

گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
صورتحساب سیاستگذار خودرو قیمت جدید خودروساز اصلاح نمیشود صرفهجویی ۱۰ میلیون یورویی با توسعه مراکز آزمون خودرو چرا خودروهای ایرانی با وجود ۸۵ استاندارد هم ایمن نشدند؟ فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025
شرایط فروش