آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۱۴۰۷۹
۱۶:۱۵
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

مهلت 3 ماهه ایستگاه‌های جدید مترو برای تأمین آسانسور

پدال نیوز: علی امام با اشاره به این‌که در تلاش برای تجهیز خطوط قدیمی مترو به آسانسور هستیم، عنوان کرد: در تلاشیم ایستگاه‌هایی که از سال جاری به افتتاح رسیده‌اند همگی یا در زمان افتتاح یا ۳ ماه پس از افتتاح به آسانسور مجهز شوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام با اشاره به تلاش‌های شرکت مترو در خصوص ساماندهی فضای تردد در مترو برای افراد کم‌توان و معلول عنوان کرد: از 4 سال پیش تاکنون تلاش شرکت مترو بر این بوده که تمام ایستگاه‌ها همراه با پله‌برقی افتتاح شود.
 
او با اشاره به در نظر گرفتن تعبیه آسانسور در طرح‌های کلی مترو و نیز کمکی که در جابه‌جایی افراد کم‌توان و معلول دارد، عنوان کرد: با وجود آنکه در سال‌های گذشته نصب آسانسور در ایستگاه‌ها، جزء اولویت‌های آخر برای ساخت مترو بوده است اما از سال جاری مقررشده است تمام ایستگاه‌هایی که افتتاح می‌شود همراه با آسانسور باشد.
 
امام افزود: با توجه به اینکه یک ایستگاه مترو پس از تکمیل باید به مردم خدمات‌رسانی کند، برای ایستگاه‌هایی که آسانسور آن‌ها تأمین نشده مهلتی را در نظر گرفته‌ایم تا درنهایت 3 ماه پس از افتتاح، آسانسور آن‌ها تأمین شود.
 
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) همچنین در ارتباط با خطوطی که در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده‌اند، گفت: مراحل نهایی مناقصه 196 آسانسور انجام‌شده تا پس از تهیه برای خطوط قدیمی به‌ویژه خطوط 3 و 4 نصب و راه‌اندازی شود.
 
امام در ادامه عنوان کرد: در فاز اول 49 آسانسور و پس از آن به‌تدریج 147 آسانسور باقیمانده نصب و بهره‌برداری می‌شود.
 
او با تأکید بر این‌که پایتخت راه درازی تا مناسب‌سازی کامل برای معلولان و افراد کم‌توان دارد، خاطرنشان کرد: مترو نیز از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل سیستم اصلاح، بازبینی و تکمیل در حوزه مناسب‌سازی مترو برای معلولان و افراد کم‌توان توسط شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) همواره فعال است.
 
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه مترو) در پایان از ایستگاه‌هایی که در خطوط مختلف مترو پایتخت تا زمستان سال جاری مجهز به آسانسور یا پله‌برقی می‌شوند سخن گفت و عنوان کرد: ایستگاه‌های مولوی، بسیج، محمدیه و دولت‌آباد تا پایان آذر ماه جاری و ایستگاه بعثت تا نیمه اول دی ‌ماه به آسانسور مجهز خواهند شد. همچنین بهره‌برداری از پله‌برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان نیز تا نیمه اول آذر انجام می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو