جزئیات واریز نقدی سهمیه بنزین سرویس مدارس
پدال نیوز- مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: سهمیه ویژه بنزین سرویس مدارس به صورت نقدی به حساب رانندگانی که در سرویس مدارس فعال هستند واریز خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، نورعلی عباس پور درباره سهمیه بنزین ویژه سرویس مدارس، اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان باعث افزایش هزینه سرویس مدارس نخواهد شد.
وی افزود: بخش قابل توجهی از دانشآموزان از سرویس مدرسه استفاده میکنند و به محض دریافت خبر سهمیهبندی با مراجع تصمیم گیر جلساتی را در وزارت کشور برگزار کردیم و پیشنهاداتی ارائه شد وبرای اختصاص سهمیه بنزین ویژه سرویس مدارس تصمیماتی گرفته شد.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهمیه ویژه به صورت نقدی به حساب رانندگانی که در سرویس مدارس فعال هستند، براساس مجوزهای صادر شده و طی مراحل قانونی واریز خواهد شد، گفت: برای اجرای این کار لازم است تمام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند ثبتنام کنند و پیمانکاران آنها را معرفی کرده باشند.
عباسپور ادامه داد: با اختصاص 120 لیتر سهمیه بنزین به رانندگان سرویس مدارس موافقت شده است یعنی 120 لیتر 1500 تومانی به این افراد تعلق میگیرد که میزان آن محاسبه و به حساب آنها واریز خواهد شد.
وی عنوان کرد: قرار شد با همکاری وزارت کشور و وزارت راه به مدت دو ماه پیمایشی انجام شود و اگر نیاز به افزایش سهمیه بنزین سرویس مدارس بود این کار صورت پذیرد.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در پایان تأکید کرد: اطلاعرسانی به رانندگان سرویس مدارس را آغاز کردیم و هم اکنون اطلاعات 70 هزار نفر را داریم که به محض تکمیل اطلاعات و ثبت نام تمام رانندگان بلافاصله اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی افزود: بخش قابل توجهی از دانشآموزان از سرویس مدرسه استفاده میکنند و به محض دریافت خبر سهمیهبندی با مراجع تصمیم گیر جلساتی را در وزارت کشور برگزار کردیم و پیشنهاداتی ارائه شد وبرای اختصاص سهمیه بنزین ویژه سرویس مدارس تصمیماتی گرفته شد.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهمیه ویژه به صورت نقدی به حساب رانندگانی که در سرویس مدارس فعال هستند، براساس مجوزهای صادر شده و طی مراحل قانونی واریز خواهد شد، گفت: برای اجرای این کار لازم است تمام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند ثبتنام کنند و پیمانکاران آنها را معرفی کرده باشند.
عباسپور ادامه داد: با اختصاص 120 لیتر سهمیه بنزین به رانندگان سرویس مدارس موافقت شده است یعنی 120 لیتر 1500 تومانی به این افراد تعلق میگیرد که میزان آن محاسبه و به حساب آنها واریز خواهد شد.
وی عنوان کرد: قرار شد با همکاری وزارت کشور و وزارت راه به مدت دو ماه پیمایشی انجام شود و اگر نیاز به افزایش سهمیه بنزین سرویس مدارس بود این کار صورت پذیرد.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در پایان تأکید کرد: اطلاعرسانی به رانندگان سرویس مدارس را آغاز کردیم و هم اکنون اطلاعات 70 هزار نفر را داریم که به محض تکمیل اطلاعات و ثبت نام تمام رانندگان بلافاصله اقدامات لازم انجام خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها