پیگیری برای تعیین سهمیه بنزین سواریهای کرایه
پدال نیوز- درپی درخواست رئیس اتحادیه سواری کرایه کشور مبنی بر افزایش سهمیه و قیمت بنزین رانندگان عضو این اتحادیه، مدیرکل حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای اعلام کرد که برای درنظر گرفتن سهمیه سوخت این وسایل حملونقل عمومی پیگیریهای لازم صورت گرفته و به تایید دستگاههای متولی نیز رسیده است، اما هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، روز گذشته رحمت حاجمحمدعلی، رئیس اتحادیه سواری کرایه ضمن انتقاد از تعیین سهمیه ماهانه 60 لیتری برای اعضای این اتحادیه به ایسنا، گفت: از فردا برای تعیین سهمیه مناسب سوخت 1500 تومانی برای رانندگانمان با دستگاههای مسئول مذاکره میکنیم و با این وجود تقاضای ما افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ کرایه سواریهای بینشهری است.
در همین رابطه، داریوش باقرجوان، مدیرکل حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در این زمینه با اتحادیه موردنظر مذاکرات لازم صورت گرفته و بر این اساس سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه پلاک عمومی در دستور کار قرار گرفته است و این ناوگان به زودی مشمول سهمیه مناسب خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سهمیه سوخت در نظر گرفته شده متناسب با پیشنهاد 1000 تا 1200 لیتری اتحادیه سواری کرایه است؟ افزود: آخرین سهمیهبندی بنزین برای اعضای این اتحادیه 750 لیتر بود که البته در گذشته این سهمیه 1200 لیتر در زمان آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانهها بود که به تدریج کاهش پیدا کرد، اما ما توانستیم با مذاکراتمان دستگاههای متولی در این زمینه را متقاعد کنیم که سوخت لازم برای این ناوگان را در نظر بگیرند.
مدیرکل حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای با اشاره به ناوگان 35 هزار دستگاهی سواریهای کرایه فعال در کشور، گفت: تا اطلاع ثانوی هیچگونه افزایش نرخ کرایهای برای هیچ یک از ناوگان حملونقل عمومی شامل اتوبوس، مینیبوس و سواری اعمال نخواهد شد و رانندگان باید با همان نرخهای کرایه موجود، مسافرانشان را جابجا کنند.
در همین رابطه، داریوش باقرجوان، مدیرکل حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در این زمینه با اتحادیه موردنظر مذاکرات لازم صورت گرفته و بر این اساس سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه پلاک عمومی در دستور کار قرار گرفته است و این ناوگان به زودی مشمول سهمیه مناسب خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سهمیه سوخت در نظر گرفته شده متناسب با پیشنهاد 1000 تا 1200 لیتری اتحادیه سواری کرایه است؟ افزود: آخرین سهمیهبندی بنزین برای اعضای این اتحادیه 750 لیتر بود که البته در گذشته این سهمیه 1200 لیتر در زمان آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانهها بود که به تدریج کاهش پیدا کرد، اما ما توانستیم با مذاکراتمان دستگاههای متولی در این زمینه را متقاعد کنیم که سوخت لازم برای این ناوگان را در نظر بگیرند.
مدیرکل حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای با اشاره به ناوگان 35 هزار دستگاهی سواریهای کرایه فعال در کشور، گفت: تا اطلاع ثانوی هیچگونه افزایش نرخ کرایهای برای هیچ یک از ناوگان حملونقل عمومی شامل اتوبوس، مینیبوس و سواری اعمال نخواهد شد و رانندگان باید با همان نرخهای کرایه موجود، مسافرانشان را جابجا کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها