مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی :
سهمیه افراد فاقد کارت سوخت محفوظ است
پدال نیوز- وکیل زاده گفت: افرادی که کارت سوخت دریافت نکردند با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت شخصی، بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از میزان، امیر وکیلزاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، با اعلام دروغ بودن اخبار منتشر شده در برخی رسانههای معاند درباره تجمع و آتشسوزی در جایگاههای عرضه سوخت کشور اظهار کرد: همه این اخبار کذب و دسیسهسازی دشمنان در رسانههای معاند بوده است و خوشبختانه همه جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور در آرامش کامل قرار دارند و عرضه سوخت به هموطنان بدون هیچگونه کمبود و یا مشکلی در حال انجام است.
وی تاکید کرد: کنترل جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور ادامه دارد و گزارشهای دریافت شده از همه مناطق، حاکی از جوی آرام در مبادی عرضه سوخت در کشور است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران درباره مقدار مصرف بنزین در روز پنجشنبه (23 آبانماه) در کشور گفت: مصرف بنزین در روز پنجشنبه در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (16 آبانماه) تنها اندکی (3 تا 4 درصد) افزایش یافته است که این موضوع نشان از تراکم عادی در جایگاههای عرضه سوخت در کشور دارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با تاکید بر لزوم پیگیری برای دریافت کارت هوشمند سوخت از سوی مالکان خودرو که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکردهاند، افزود: این افراد بیگمان سهمیه خود را دریافت میکنند و با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا 6 ماه آینده در کارت سوخت شخصی، این افراد بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.
وکیلزاده افزود: با توجه به این که محدویت سوختگیری از طریق کارت سوخت جایگاهداران تا سقف 20 لیتر برداشته شده است، افرادی که کارت سوخت ندارند، میتوانند با استفاده از کارت سوخت جایگاهداران تا سقف 60 لیتر در هر بار سوختگیری کنند.
وی تاکید کرد: کنترل جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور ادامه دارد و گزارشهای دریافت شده از همه مناطق، حاکی از جوی آرام در مبادی عرضه سوخت در کشور است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران درباره مقدار مصرف بنزین در روز پنجشنبه (23 آبانماه) در کشور گفت: مصرف بنزین در روز پنجشنبه در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (16 آبانماه) تنها اندکی (3 تا 4 درصد) افزایش یافته است که این موضوع نشان از تراکم عادی در جایگاههای عرضه سوخت در کشور دارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با تاکید بر لزوم پیگیری برای دریافت کارت هوشمند سوخت از سوی مالکان خودرو که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکردهاند، افزود: این افراد بیگمان سهمیه خود را دریافت میکنند و با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا 6 ماه آینده در کارت سوخت شخصی، این افراد بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.
وکیلزاده افزود: با توجه به این که محدویت سوختگیری از طریق کارت سوخت جایگاهداران تا سقف 20 لیتر برداشته شده است، افرادی که کارت سوخت ندارند، میتوانند با استفاده از کارت سوخت جایگاهداران تا سقف 60 لیتر در هر بار سوختگیری کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها