محدودیت سوختگیری با کارت بنزین جایگاه برداشته شد
پدال نیوز: با اعلام سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان، محدودیت سوختگیری با کارت جایگاه (۲۰ لیتر در هر بار سوختگیری) برداشته شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، عرضه بنزین در جایگاههای سوخت از ٢٢ مردادماه امسال صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو امکانپذیر شد. با این وجود کارت سوخت جایگاهداران نیز در اختیار متقاضیان بنزین قرار داشت و هر فردی تا هر میزانی که تمایل داشت میتوانست در جایگاه ها سوختگیری کند.
اما از اول شهریورماه به بعد با هدف ترغیب مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی، میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاهها در هر بار سوختگیری، از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافت و در مرحله بعدی از ۱۶ مهرماه، بار دیگر سهمیه کارت سوخت جایگاهداران به ۲۰ لیتر در هر بار سوختگیری کاهش پیدا کرد.
بالاخره بامداد جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیهای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. البته با این تصمیم، محدودیت سوختگیری با کارت سوخت جایگاه دار هم برداشته شد تا کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت شخصی خود نشده اند بتوانند از کارت سوخت جایگاه ها استفاده کنند.
در این باره فاطمه کاهی، سخنگو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به ایسنا گفت: سهمیه کارت سوخت جایگاه داران به حالت سابق یعنی ۶۰ لیتر در هر بار سوختگیری بازگشته و محدودیت ۲۰ لیتر کارت سوخت جایگاه داران برداشته شده است.
به گفته وی، در حال حاضر بنزین با کارت سوخت جایگاه داران برای کسانی که کارت سوخت ندارند، هر لیتر ۳۰۰۰ هزار تومان عرضه می شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اما از اول شهریورماه به بعد با هدف ترغیب مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی، میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاهها در هر بار سوختگیری، از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافت و در مرحله بعدی از ۱۶ مهرماه، بار دیگر سهمیه کارت سوخت جایگاهداران به ۲۰ لیتر در هر بار سوختگیری کاهش پیدا کرد.
بالاخره بامداد جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیهای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. البته با این تصمیم، محدودیت سوختگیری با کارت سوخت جایگاه دار هم برداشته شد تا کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت شخصی خود نشده اند بتوانند از کارت سوخت جایگاه ها استفاده کنند.
در این باره فاطمه کاهی، سخنگو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به ایسنا گفت: سهمیه کارت سوخت جایگاه داران به حالت سابق یعنی ۶۰ لیتر در هر بار سوختگیری بازگشته و محدودیت ۲۰ لیتر کارت سوخت جایگاه داران برداشته شده است.
به گفته وی، در حال حاضر بنزین با کارت سوخت جایگاه داران برای کسانی که کارت سوخت ندارند، هر لیتر ۳۰۰۰ هزار تومان عرضه می شود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها