کد خبر:
۱۱۳۳۸۱ ۱۵:۵۴
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
عرضه غیر قانونی لاستیک دولتی با نرخ آزاد
پدال نیوز- سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان گفت: اگر در بازار عرضه لاستیک نرخ دولتی با آزاد یکی باشد، امری غیر قانونی است که باید با آن برخورد شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان درباره تفاوت قیمت عرضه لاستیک با نرخ آزاد و دولتی، گفت: در بازار برخی لاستیک هایی با نرخ دولتی و برخی با نرخ آزاد عرضه می شود که تفاوت قیمتی بین این 2 دسته عرضه وجود دارد. قیمت لاستیک در بازار در سایزهای مختلف یکی نیست و شاهد تفاوت قیمت آنها هستیم.
او بیان کرد: تولید لاستیکپراید را در بازار به 22 درصد افزایش دادیم تا این تفاوت قیمت از بین برود اما متاسفانه تاثیری نداشت. اگر در بازار عرضه لاستیک نرخ دولتی با آزاد یکی باشد، امری غیر قانونی است که باید با آن برخورد شود.
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان ادامه داد: افزاد سود جو از شرایط به وجود آمده استفاده می کنند و به دنبال این هستند که دولت را تحت فشار قرار دهند. این دسته از افراد ارز دولتی و نیمایی دریافت کردند و پس از آن برای آشفته شدن بازار این لاستیک ها را عرضه کردند.
تنها تشرح کرد: هر لاستیکی که در بازار وجود دارد نرخ دولتی و آزاد دارد که در این بین افرادی به دنبال سوء استفاده هستند تا از این طریق به کسب درآمد برسند و به نوعی کلاهبرداری کنند.
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان با اشاره به اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگیهای خود عرضه میکنند، افزود: متأسفانه عدم نظارت دستگاههای نظارتی در بازار تایر، باعث شده تا دلالی در حوزه خودروهای سواری رونق داشته و خبری از برخورد با متخلفان نیست به نحوی که ما تولید میکنیم، اما به دست همه مردم نمیرسد.
او بیان کرد: تولید لاستیکپراید را در بازار به 22 درصد افزایش دادیم تا این تفاوت قیمت از بین برود اما متاسفانه تاثیری نداشت. اگر در بازار عرضه لاستیک نرخ دولتی با آزاد یکی باشد، امری غیر قانونی است که باید با آن برخورد شود.
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان ادامه داد: افزاد سود جو از شرایط به وجود آمده استفاده می کنند و به دنبال این هستند که دولت را تحت فشار قرار دهند. این دسته از افراد ارز دولتی و نیمایی دریافت کردند و پس از آن برای آشفته شدن بازار این لاستیک ها را عرضه کردند.
تنها تشرح کرد: هر لاستیکی که در بازار وجود دارد نرخ دولتی و آزاد دارد که در این بین افرادی به دنبال سوء استفاده هستند تا از این طریق به کسب درآمد برسند و به نوعی کلاهبرداری کنند.
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان با اشاره به اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگیهای خود عرضه میکنند، افزود: متأسفانه عدم نظارت دستگاههای نظارتی در بازار تایر، باعث شده تا دلالی در حوزه خودروهای سواری رونق داشته و خبری از برخورد با متخلفان نیست به نحوی که ما تولید میکنیم، اما به دست همه مردم نمیرسد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها