معاون شهرداری منطقه چهار خبر داد:
جمع آوری خودروهای اسقاطی از تهران
پدال نیوز- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از جمع آوری و انتقال خودروهای اسقاطی و بلااستفاده از سطح معابر خبر داد و گفت: خودروهای اسقاطی رها شده در معابر جمع آوری و به پارکینگ انتقال داده میشوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، حمیدرضا رشیدی فرخی گفت: بر اساس قانون سد معابر عمومی، اشغال پیادهروها و استفاده غیرمجاز از آنها و میدانها و پارکها و باغهای عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن مذکور اقدام کند.
وی ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه چهار به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود سیمای شهر، خودروهای بلاصاحب، متوقف شده و با ظاهری نامناسب و نا ایمن را پس از چندین بار اخطاریه کتبی که بر روی شیشه این خودروها قرار خواهد گرفت، جمع آوری کرده و به پارکینگ انتقال خواهد داد.
معاون خدمات شهری منطقه چهار گفت: این خودروها با چهرهای خاک خورده و فوق العاده کثیف علاوه بر اشغال بخش قابل توجهی از سطوح شهری و پیاده روها، باعث ایجاد ترافیک و بی نظمی عبور و مرور شهری شده و نازیبایی چهره عمومی محلات را به بار آورده و روان فردی و اجتماعی مردم را آزار میدهند.
فرخی افزود: پارکینگ مذکور در محله حکیمیه خیابان مسعود بلوار باباییان است که خودروهای جمع آوری شده را درون خود جای خواهد داد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، فرخی تاکید کرد: مرحله نخست این طرح از روز پنجشنبه نهم آبان ماه آغاز خواهد شد و در این راستا از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده چنین مواردی با سامانه 137 یا 1888 تماس گرفته و آدرس خودروهای رها شده را اعلام کنند.
وی ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه چهار به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود سیمای شهر، خودروهای بلاصاحب، متوقف شده و با ظاهری نامناسب و نا ایمن را پس از چندین بار اخطاریه کتبی که بر روی شیشه این خودروها قرار خواهد گرفت، جمع آوری کرده و به پارکینگ انتقال خواهد داد.
معاون خدمات شهری منطقه چهار گفت: این خودروها با چهرهای خاک خورده و فوق العاده کثیف علاوه بر اشغال بخش قابل توجهی از سطوح شهری و پیاده روها، باعث ایجاد ترافیک و بی نظمی عبور و مرور شهری شده و نازیبایی چهره عمومی محلات را به بار آورده و روان فردی و اجتماعی مردم را آزار میدهند.
فرخی افزود: پارکینگ مذکور در محله حکیمیه خیابان مسعود بلوار باباییان است که خودروهای جمع آوری شده را درون خود جای خواهد داد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، فرخی تاکید کرد: مرحله نخست این طرح از روز پنجشنبه نهم آبان ماه آغاز خواهد شد و در این راستا از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده چنین مواردی با سامانه 137 یا 1888 تماس گرفته و آدرس خودروهای رها شده را اعلام کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها