تهرانی ها چقدر از سهمیه تردد رایگان استفاده کردهاند؟
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۹۴ درصد از رانندگان در محدوده کاهش آلودگی هوا از سهمیه ۲۰ روز تردد رایگان به صورت کامل استفاده نکردهاند، گفت: طرح جدید ترافیکی به اهداف خود رسیده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، یوسف حجت مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اجرای طرح جدید ترافیک اظهار داشت: در سه ماهه ابتدای اجرای این طرح که همزمان با آغاز تابستان بود روزانه حدود 250 تا 300 هزار خودرو از سهمیه 20 روز تردد رایگان خود استفاده کردند و در شهریور ماه این رقم به حداکثر خود و حدود 350 هزار خودرو رسید.
وی افزود: زمانی که طرح زوج و فرد اجرا میشد از 4 میلیون خودرو در تهران 2 میلیون خودرو مجاز به تردد در این طرح به صورت روزانه بودند و هر چند که آمار دقیقی از میزان تردد روزانه ثبت نشده است ولی در مقایسه با 300 هزار تردد با اجرای طرح جدید ترافیک نشان میدهد اجرای طرح کاهش آلودگی هوا در کنترل ترافیک موثر بوده است.
حجت ادامه داد: 3.5 میلیون خودرو در این مدت از طریق دوربین رصد شده و مشخص شده که از سهمیه 20 روز تردد رایگان 2 میلیون خودرو یک تا سه روز از سهمیه استفاده کرده و 17 روز دیگر از سهمیه خود را استفاده نکردهاند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان داشت: این موضوع نشان میدهد که عمده مردم به این طرح نیاز نداشته و یا آن را مدیریت کردهاند و به عبارتی 94 درصد مردم 20 روز تردد رایگان خود را کامل استفاده نکرده و تنها 6 درصد از همه 20 روز فرصت رایگان بهرهمند شده اند.
حجت خاطرنشان کرد: به عبارتی 195 هزار خودرو از 3.5 میلیون خودرو پایتخت از 20 روز سهمیه رایگان در تابستان به صورت کامل استفاده کردهاند. بنابراین این طرح در اجرا موفق بوده و مردم هم ترددهای خود را مدیریت کردند.
وی افزود: زمانی که طرح زوج و فرد اجرا میشد از 4 میلیون خودرو در تهران 2 میلیون خودرو مجاز به تردد در این طرح به صورت روزانه بودند و هر چند که آمار دقیقی از میزان تردد روزانه ثبت نشده است ولی در مقایسه با 300 هزار تردد با اجرای طرح جدید ترافیک نشان میدهد اجرای طرح کاهش آلودگی هوا در کنترل ترافیک موثر بوده است.
حجت ادامه داد: 3.5 میلیون خودرو در این مدت از طریق دوربین رصد شده و مشخص شده که از سهمیه 20 روز تردد رایگان 2 میلیون خودرو یک تا سه روز از سهمیه استفاده کرده و 17 روز دیگر از سهمیه خود را استفاده نکردهاند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان داشت: این موضوع نشان میدهد که عمده مردم به این طرح نیاز نداشته و یا آن را مدیریت کردهاند و به عبارتی 94 درصد مردم 20 روز تردد رایگان خود را کامل استفاده نکرده و تنها 6 درصد از همه 20 روز فرصت رایگان بهرهمند شده اند.
حجت خاطرنشان کرد: به عبارتی 195 هزار خودرو از 3.5 میلیون خودرو پایتخت از 20 روز سهمیه رایگان در تابستان به صورت کامل استفاده کردهاند. بنابراین این طرح در اجرا موفق بوده و مردم هم ترددهای خود را مدیریت کردند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش