سرانجام سهمیه بندی بنزین چه خواهد شد؟
پدال نیوز- طبق آنچه در سامانه هوشمند سوخت تعریف شده، در هر نوبت با کارت سوخت شخصی میتوان تا ۶۰ لیتر سوختگیری کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به منظور تشویق و ترغیب مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی، استفاده از کارت سوخت جایگاهداران با میزان 20 لیتر در هر نوبت سوختگیری محدود شده، این سوال مطرح است که آیا سوختگیری با کارت سوخت شخصی نیز محدودیت دارد؟
طبق آنچه در سامانه هوشمند سوخت تعریف شده، در هر نوبت با کارت سوخت شخصی میتوان تا 60 لیتر سوختگیری کرد و میزان سوختگیری با کارت سوخت شخصی در یک ماه، سقفی 250 لیتری دارد؛ یعنی اگر فردی در یکماه با کارت سوخت شخصی خود، 250 لیتر بنزین خریداری کند، دیگر تا شروع ماه بعد نمیتواند از کارت خود برای خرید بنزین استفاده کند.
شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآرودههای نفتی گفت: سامانه هوشمند کارت سوخت به نحوی طراحی شده که باید عددی به عنوان سقف سوخت در آن ثبت شود و ما هم براساس سابقهای که وجود داشت سقف 250 لیتر در ماه را برای سامانه تعریف کرده ایم، اما این سقف به معنای تعیین سهمیه سوخت خودروها نیست.
او افزود: عدد 250 لیتر در ماه براساس سابقه مصرف عموم مردم تعیین شده و بیش از 60 لیتر در هفته میشود که این عدد برای اغلب مصرف کنندگان عدد درشتی است.
رضایی بابیان اینکه از 22 میلیون کارتی که هم اکنون در اختیار مردم است تنها 1000 کارت به سقف 250 لیتر رسیده است، گفت: با این حال این افراد نیز نگران نباشند، چون در صورت رسیدن به سقف 250 لیتر، کارت جایگاهها همچنان فعال است و این مالکان میتوانند تا شارژ دوباره کارت در ماه بعد از کارت جایگاه داران استفاده کنند.
طبق آنچه در سامانه هوشمند سوخت تعریف شده، در هر نوبت با کارت سوخت شخصی میتوان تا 60 لیتر سوختگیری کرد و میزان سوختگیری با کارت سوخت شخصی در یک ماه، سقفی 250 لیتری دارد؛ یعنی اگر فردی در یکماه با کارت سوخت شخصی خود، 250 لیتر بنزین خریداری کند، دیگر تا شروع ماه بعد نمیتواند از کارت خود برای خرید بنزین استفاده کند.
شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآرودههای نفتی گفت: سامانه هوشمند کارت سوخت به نحوی طراحی شده که باید عددی به عنوان سقف سوخت در آن ثبت شود و ما هم براساس سابقهای که وجود داشت سقف 250 لیتر در ماه را برای سامانه تعریف کرده ایم، اما این سقف به معنای تعیین سهمیه سوخت خودروها نیست.
او افزود: عدد 250 لیتر در ماه براساس سابقه مصرف عموم مردم تعیین شده و بیش از 60 لیتر در هفته میشود که این عدد برای اغلب مصرف کنندگان عدد درشتی است.
رضایی بابیان اینکه از 22 میلیون کارتی که هم اکنون در اختیار مردم است تنها 1000 کارت به سقف 250 لیتر رسیده است، گفت: با این حال این افراد نیز نگران نباشند، چون در صورت رسیدن به سقف 250 لیتر، کارت جایگاهها همچنان فعال است و این مالکان میتوانند تا شارژ دوباره کارت در ماه بعد از کارت جایگاه داران استفاده کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها