آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۱۲۴۱۳
۱۷:۲۳
۱۳۹۸/۰۷/۲۵

فیات کرایسلر جریمه شد

پدال نیوز: خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد به خاطر عدم رعایت الزامات صرفه جویی در مصرف سوخت ۲۰۱۷ ، ۷۹ میلیون دلار از طرف آمریکا جریمه شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از رویترز، خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد به خاطر عدم رعایت الزامات صرفه جویی در مصرف سوخت 2017 ، 79 میلیون دلار از طرف آمریکا جریمه شده است. خودروسازان بیشتری استانداردهای آلایندگی گازهای گلخانه ای آمریکا را رعایت نکرده اند.
 
به گزارش تسنیم، این خودروسازی ایتالیایی-آمریکایی اعلام کرد انتظار نمی رود پرداخت این جریمه تاثیری بر تجارت آن داشته باشد.
 
 به گزارش اداره ملی امنیت حمل و نقل بزرگراهی آمریکا، از 18 خودروساز بزرگ در آمریکا 13 خودروسازی از جمله فیات کرایسلر نتوانستند استانداردهای آلایندگی گازهای گلخانه‌ای و صرفه جویی در مصرف سوخت را که در 2017 تصویب شد، رعایت کنند.
 
طبق اطلاعات این اداره، مدل های سال 2017 ،  1 تا 1.2 مایل در هر گالن با استاندارد 33.8  فاصله داشتند. این رقم برای مدل های 2016 ، 1.2 مایل در هر گالن بود.
 
 در 2018 و 2019 هم مدل های بسیاری نتوانستند این استانداردها را رعایت کنند و انتظار می رود جریمه‌های احتمالی بر خودروسازان افزایش یابد که به مشتریان منتقل خواهد شد.
 
 گروه های حامی محیط زیست و نهادهای نظارتی در کالیفرنیا و سایر ایالت ها علیه لغو این استانداردها میجنگند و عقیده دارند برای مواجهه با تغییرات جوی و کاهش مصرف سوخت، چنین قوانینی لازم است.
 
 اداره ملی امنیت حمل و نقل آمریکا و آژانس حفاظت از محیط زیست سعی دارند در ماه آینده بازنویسی الزامات صرفه جویی در مصرف سوخت را که در دولت اوباما انجام شده بود، قطعی کنند که طبق آن، تولید گازهای گلخانه ای توسط خودروها تا 2026 به شدت کاهش می یابد.
 
 فیات کرایسلر این جریمه را به خاطر قانون شکنی ناوگان خودروهای مسافری داخلی خود پرداخت میکند که شامل چندین مدل جیپ، اس یو وی، سدان و انواع خودروهای نیرومند آن می‌شود.
 
این شرکت سال گذشته 77.3 میلیون دلار به خاطر عدم رعایت این قوانین پرداخته بود. سخنگوی فیات کرایسلر تایید کرد این شرکت در روز چهارشنبه نامه ای دریافت کرده و 60 روز برای پرداخت جریمه فرصت دارد.
 
  اداره ملی امنیت حمل و نقل آمریکا در گزارش خود نوشت فیات کرایسلر قصد دارد 10 میلیارد دلار تا 2020 برای ساخت بیش از 30 خودروی هیبریدی و برقی هزینه کند ولی نتوانسته الزامات صرفه جویی در مصرف سوخت را برای خودروهای مسافری داخلی رعایت کند.
 
 دولت ترامپ در ماه جولای قانونی را که طبق آن جریمه عدم رعایت صرفه جویی در مصرف سوخت دو برابر بود، لغو کرد تا خودروسازان نفس راحتی بکشند. خودروسازان علیه این قانون اعتراض کرده بودند و عقیده داشتند این کار هزینه صنعت خودروسازی را سالانه یک میلیارد دلار افزایش می دهد.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو