کد خبر:
۱۱۱۹۶۱ ۱۲:۱۷
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
ب ام و هاچ بکهای الکتریکی میسازد
پدال نیوز: شرکت خودروسازی ب.ام.و آلمان اعلام کرد قصد دارد در سال ۲۰۲۱ شروع به ساخت یک سری جدید موسوم به "۱ series" کند که شامل خودروهای هاچبک الکتریکی خواهد بود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در حالی که اکنون مدتی است که میدانیم شرکت
ب.ام.و(BMW) قصد دارد نمونههای الکتریکی از محبوبترین خودروهای خود را
تولید کند، اکنون برنامههای قطعیتری را به اشتراک گذاشته است مبنی بر
اینکه در سال ۲۰۲۱ اقدام به تولید و عرضه یک سری از هاچبکهای برقی خواهد
کرد.
"رابرت ایرلینگر" رئیس بخش خودروی برقی ب.ام.و فاش کرد که این شرکت قصد دارد نسخه برقی از هاچبک سری ۱ خود را با نام BMW i۱ در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه کند.
خودروی i۱ یک خودروی سطح پایه خواهد بود که مانند خودروی بنزینی معمولی به نظر میرسد. یعنی بیشتر یک iX۳ خواهد بود تا یک i۳.
"ایرلینگر" در ادامه این مصاحبه افزود: ب.ام.و به این انعطاف پذیری رسیده است که هم اکنون میداند مدل بعدی که برقی میشود کدام مدل خواهد بود. مشتریان در تمام نمونه کارهای ما الکتریکی سازی را مشاهده خواهند کرد.
وی افزود: ما میتوانیم موتورهای دیفرانسیل جلو و همچنین دیفرانسیل عقب را دوباره طراحی کنیم و هر دو قادر به کار با موتورهای برقی و دیگر فناوریها باشند. مشتریان ما قدرت انتخاب بیشتری خواهند داشت.
در اوایل سال جاری ب.ام.و در رویداد NEXTGen اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۲ خودروی کاملاً برقی و ۱۳ خودروی هیبریدی را تولید کند.
علاوه بر i۱، برخی از اولین وسایل نقلیه الکتریکی که راه خود را به نمایشگاهها باز خواهند کرد شامل شاسی بلند iX۳ و سدان i۴ خواهند بود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
"رابرت ایرلینگر" رئیس بخش خودروی برقی ب.ام.و فاش کرد که این شرکت قصد دارد نسخه برقی از هاچبک سری ۱ خود را با نام BMW i۱ در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه کند.
خودروی i۱ یک خودروی سطح پایه خواهد بود که مانند خودروی بنزینی معمولی به نظر میرسد. یعنی بیشتر یک iX۳ خواهد بود تا یک i۳.
"ایرلینگر" در ادامه این مصاحبه افزود: ب.ام.و به این انعطاف پذیری رسیده است که هم اکنون میداند مدل بعدی که برقی میشود کدام مدل خواهد بود. مشتریان در تمام نمونه کارهای ما الکتریکی سازی را مشاهده خواهند کرد.
وی افزود: ما میتوانیم موتورهای دیفرانسیل جلو و همچنین دیفرانسیل عقب را دوباره طراحی کنیم و هر دو قادر به کار با موتورهای برقی و دیگر فناوریها باشند. مشتریان ما قدرت انتخاب بیشتری خواهند داشت.
در اوایل سال جاری ب.ام.و در رویداد NEXTGen اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۲ خودروی کاملاً برقی و ۱۳ خودروی هیبریدی را تولید کند.
علاوه بر i۱، برخی از اولین وسایل نقلیه الکتریکی که راه خود را به نمایشگاهها باز خواهند کرد شامل شاسی بلند iX۳ و سدان i۴ خواهند بود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها