مجتمعهای ایستگاهی مترو توسعه مییابد
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از توسعه مجتمعهای ایستگاهی مترو خبر داد و گفت: ۵ مجتمع ایستگاهی مترو طی توافق با شهرداری منطقه ۲۰ راهاندازی خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره توافق مترو تهران با شهرداری منطقه 20، اظهار داشت: این توافق بر اساس دو موضوع مدنظر قرار گرفت که یکی حمایت شهرداری منطقه برای تأمین مالی بخشی از هزینههای توسعه جنوبی خط 6 بود.
وی افزود: بر همین اساس قرار شد شهرداری منطقه تا 100 میلیارد تومان به صورت غیرنقد به پیمانکار این خط ارائه دهد تا توسعه جنوبی خط 6 تسریع شود.
مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد:همچنین بر اساس بند دیگری از این توافق قرار شد شهرداری منطقه 20 در محدوده توسعه جنوبی خط 6 و ایستگاه جوانمرد قصاب در خط یک همکاری لازم را برای ساخت مجتمعهای ایستگاهی مترو فراهم کد.
خاطرنشان کرد: ساخت مجتمعهای ایستگاهی مترو از سنوات گذشته فعال بوده ولی در دورهای به رکود رسید که طی یکسال و نیم اخیر مجدد مورد توجه قرار گرفته است. امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر از این مسأله جهت توسعه حمل و نقل عمومی گام برداریم از طرفی راهاندازی این مجتمعها بر تأمین مالی پروژههای مترو نیز مؤثر است.
امام گفت: از 15 سال پیش تا کنون ساخت مجتمعهای ایستگاهی مترو مورد توجه بوده و در حدود 30 نقطه از نقاط شهر پیگیریهای لازم برای آن انجام شده و پروانهها توسط شهرداری به سرمایهگذار فروخته شده است.
وی با تأکید بر اینکه ساخت مجتمعهای ایستگاهی ظرفیتهای فراوانی برای تأمین مالی پروژههای مترو فراهم میکند، گفت: با توافقی که با شهرداری منطقه 20 انجام گرفته 5 مجتمع ایستگاهی دیگر راهاندازی خواهد شد.
وی افزود: بر همین اساس قرار شد شهرداری منطقه تا 100 میلیارد تومان به صورت غیرنقد به پیمانکار این خط ارائه دهد تا توسعه جنوبی خط 6 تسریع شود.
مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد:همچنین بر اساس بند دیگری از این توافق قرار شد شهرداری منطقه 20 در محدوده توسعه جنوبی خط 6 و ایستگاه جوانمرد قصاب در خط یک همکاری لازم را برای ساخت مجتمعهای ایستگاهی مترو فراهم کد.
خاطرنشان کرد: ساخت مجتمعهای ایستگاهی مترو از سنوات گذشته فعال بوده ولی در دورهای به رکود رسید که طی یکسال و نیم اخیر مجدد مورد توجه قرار گرفته است. امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر از این مسأله جهت توسعه حمل و نقل عمومی گام برداریم از طرفی راهاندازی این مجتمعها بر تأمین مالی پروژههای مترو نیز مؤثر است.
امام گفت: از 15 سال پیش تا کنون ساخت مجتمعهای ایستگاهی مترو مورد توجه بوده و در حدود 30 نقطه از نقاط شهر پیگیریهای لازم برای آن انجام شده و پروانهها توسط شهرداری به سرمایهگذار فروخته شده است.
وی با تأکید بر اینکه ساخت مجتمعهای ایستگاهی ظرفیتهای فراوانی برای تأمین مالی پروژههای مترو فراهم میکند، گفت: با توافقی که با شهرداری منطقه 20 انجام گرفته 5 مجتمع ایستگاهی دیگر راهاندازی خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها