کد خبر:
۱۱۱۲۶۳ ۰۹:۲۵
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
4 واحد تولیدی خودرو کرمان غیرفعال شدند
پدال نیوز: استاندار کرمان گفت: دولت و نظام نمی گذارند صنایع خودروسازی کرمان تعطیل بماند زیرا عقب افتادگیها را در این حوزه با راهکارهای جدید جبران میکنیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ استاندار کرمان گفت: دولت و نظام نمی گذارند صنایع خودروسازی کرمان تعطیل بماند زیرا عقب افتادگیها را در این حوزه با راهکارهای جدید جبران میکنیم.
به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی عصر پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان بم افزود: ۲ تصمیم خوب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفته شد از جمله مقرر شد شرکتهای بزرگ ایران خودرو و سایپا برای تامین قطعات خود با قطعهسازان بم قرارداد منعقد کنند که رونقی به فعالیت صنعتی این منطقه میدهد.
وی اظهار داشت: تصمیم بعدی نداشتن سقف برای دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ بود و نیاز مالی واحدهای تولید و مشکلات نقدینگی استان را با این اعتبارات رفع میکنیم.
استاندار کرمان گفت: مردم همانگونه که در جنگ نظامی تبعات را تحمل کردند و پیروز شدیم، پیامدهای جنگ اقتصادی را تا رسیدن به پیروزی تحمل کنند.
وی تاکید کرد: با دانش مدیران بومی تلاش می کنیم واحدهای تولیدی نیمه فعال استان کرمان و شهرستان بم فعال شوند که شاهد رونق بیشتری در این حوزه باشیم و امیدواریم تصمیمات وزیر صنعت با خودروسازان بم زودتر اجرایی و مشکلات آنان رفع شود.
۴ واحد تولیدی خودرو کرمان غیرفعال شدند
فرماندار بم هم با بیان اینکه ۴۳ واحد تولیدی در بم وجود دارد که از این میزان هفت شرکت خودروسازی هستند گفت: ۶ واحدتولیدی خودرو طی سالهای گذشته فعال بودند که چهار شرکت به تازگی غیرفعال شدند و ۲ شرکت اکنون فعال هستند که نگرانیهایی ایجاد کرده است.
هادی شهسوارپور افزود: با برنامه ریزی مناسب باید به سمت تولید قطعات داخلی پیش رویم که این امر موجب اشتغالزایی ۵۰ هزار نفر در بم میشود.
وی بیان کرد: زیربنا و امکان بومی سازی قطعات در منطقه ارگ جدید بم فراهم شده و در این زمینه قطعه سازان این شهرستان باید با خودروسازان بزرگ قراردادی امضا و آینده خودروسازی کشور را تضمین کنند.
فرماندار بم ادامه داد: سرسیلندر، شاتون و پیستون در منطقه ارگ جدید می تواند برای خودروسازان بزرگ کشور تولید شود.
وی گفت: تولید و اشتغال خودروسازی منطقه ارگ جدید بم پس از برجام آغاز به رشد کرد و سال ۹۶ تعداد ۱۱۴ هزار دستگاه خودرو در این منطقه تولید شد و تحریمهای مجدد رقم تولید را در سال ۹۷ به میزان ۸۰ هزار دستگاه رساند و امسال وضعیت بحرانی داریم.
شهسوارپور افزود: میزان اشتغال در خودروسازی از ۱۰ هزار و ۵۰۰ به ۶ هزار و ۷۲ نفر رسیده است.
وی عنوان کرد: سال گذشته ۳۳۰۰ میلیارد تومان از محل حقوق گمرکی از شرکت خودروسازی بم پول به حساب خزانه دولت واریز کردیم و فعالیت این مجموعه موجب درآمد دولت میشود.
شهسوارپور افزود: تعدیل نیروی شرکتهای خودروسازی بر دوش دولت هزینههای اجتماعی تحمیل میکند لذا باید شرکت های خودروسازی کرمان فعال بمانند.
وی عنوان کرد: حقوق گمرکی شرکت های خودروسازی امسال ۴۷۷ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده و کاهش ۲۶۶ درصدی داشته است که خطری برای دولت محسوب می شود.
فرماندار بم تصریح کرد: ۴۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده استان کرمان توسط مجموعه ارگ جدید پرداخت شده که این اعتبار صرف فعالیت عمرانی در شهرها و روستاها میشود.
وی گفت: کرمان موتور و مدیران خودرو برای فعال ماندن هرکدام به ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارند.
به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی عصر پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان بم افزود: ۲ تصمیم خوب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گرفته شد از جمله مقرر شد شرکتهای بزرگ ایران خودرو و سایپا برای تامین قطعات خود با قطعهسازان بم قرارداد منعقد کنند که رونقی به فعالیت صنعتی این منطقه میدهد.
وی اظهار داشت: تصمیم بعدی نداشتن سقف برای دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ بود و نیاز مالی واحدهای تولید و مشکلات نقدینگی استان را با این اعتبارات رفع میکنیم.
استاندار کرمان گفت: مردم همانگونه که در جنگ نظامی تبعات را تحمل کردند و پیروز شدیم، پیامدهای جنگ اقتصادی را تا رسیدن به پیروزی تحمل کنند.
وی تاکید کرد: با دانش مدیران بومی تلاش می کنیم واحدهای تولیدی نیمه فعال استان کرمان و شهرستان بم فعال شوند که شاهد رونق بیشتری در این حوزه باشیم و امیدواریم تصمیمات وزیر صنعت با خودروسازان بم زودتر اجرایی و مشکلات آنان رفع شود.
۴ واحد تولیدی خودرو کرمان غیرفعال شدند
فرماندار بم هم با بیان اینکه ۴۳ واحد تولیدی در بم وجود دارد که از این میزان هفت شرکت خودروسازی هستند گفت: ۶ واحدتولیدی خودرو طی سالهای گذشته فعال بودند که چهار شرکت به تازگی غیرفعال شدند و ۲ شرکت اکنون فعال هستند که نگرانیهایی ایجاد کرده است.
هادی شهسوارپور افزود: با برنامه ریزی مناسب باید به سمت تولید قطعات داخلی پیش رویم که این امر موجب اشتغالزایی ۵۰ هزار نفر در بم میشود.
وی بیان کرد: زیربنا و امکان بومی سازی قطعات در منطقه ارگ جدید بم فراهم شده و در این زمینه قطعه سازان این شهرستان باید با خودروسازان بزرگ قراردادی امضا و آینده خودروسازی کشور را تضمین کنند.
فرماندار بم ادامه داد: سرسیلندر، شاتون و پیستون در منطقه ارگ جدید می تواند برای خودروسازان بزرگ کشور تولید شود.
وی گفت: تولید و اشتغال خودروسازی منطقه ارگ جدید بم پس از برجام آغاز به رشد کرد و سال ۹۶ تعداد ۱۱۴ هزار دستگاه خودرو در این منطقه تولید شد و تحریمهای مجدد رقم تولید را در سال ۹۷ به میزان ۸۰ هزار دستگاه رساند و امسال وضعیت بحرانی داریم.
شهسوارپور افزود: میزان اشتغال در خودروسازی از ۱۰ هزار و ۵۰۰ به ۶ هزار و ۷۲ نفر رسیده است.
وی عنوان کرد: سال گذشته ۳۳۰۰ میلیارد تومان از محل حقوق گمرکی از شرکت خودروسازی بم پول به حساب خزانه دولت واریز کردیم و فعالیت این مجموعه موجب درآمد دولت میشود.
شهسوارپور افزود: تعدیل نیروی شرکتهای خودروسازی بر دوش دولت هزینههای اجتماعی تحمیل میکند لذا باید شرکت های خودروسازی کرمان فعال بمانند.
وی عنوان کرد: حقوق گمرکی شرکت های خودروسازی امسال ۴۷۷ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده و کاهش ۲۶۶ درصدی داشته است که خطری برای دولت محسوب می شود.
فرماندار بم تصریح کرد: ۴۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده استان کرمان توسط مجموعه ارگ جدید پرداخت شده که این اعتبار صرف فعالیت عمرانی در شهرها و روستاها میشود.
وی گفت: کرمان موتور و مدیران خودرو برای فعال ماندن هرکدام به ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها