کد خبر:
۱۱۱۲۲۲ ۱۰:۱۲
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
وزیر صمت در حاشیه بازدید از کرمان موتور :
توافق برای ساخت قطعات الکترونیکی توسط قطعه سازان ارگ بم
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش عمده دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازان ناشی از عدم واردات قطعات مورد نیاز الکترونیکی است که در بازدیدهای امروز، شرکتهایی را دیدم که تولیدات مهمی داشتند و توافقاتی شد که این شرکتها نیاز داخل را مرتفع کنند و این در راستای خودکفایی است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، رضا رحمانی در آخرین برنامه بازدیدی خود در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در شرکت کرمان موتور در گفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: با هدف بررسی وضعیت موجود شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم و به ویژه شرکتهای خودرویی و خودروسازان از چند واحد در این منطقه بازدید کردیم.
او با بیان اینکه موارد مطرح شده از سوی مسئولان، فعالان و دست اندرکاران این واحدها جهت پیگیری و رسیدگی جمع بندی خواهد شد، تصریح کرد: در جهت به حداکثر رساندن ظرفیت تولید این واحدها بیشترین تلاش را انجام خواهیم داد.
ساخت داخلی کردن قطعات داخلی یک اولویت و کار مهم در برنامه های امسال است
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ساخت داخلی کردن قطعات داخلی یک اولویت و کار مهم در برنامه های امسال وزارتخانه است، گفت: در بازدیدهای امروز ظرفیتهای خوبی در این حوزه مشاهده کردیم.
رحمانی با بیان اینکه باید از ظرفیت قطعه سازی این منطقه در کشور استفاده شود، یادآوری کرد: نمودهایی از نهضت ساخت داخل را در بازدیدهای امروز دیدیم و می توانم اعلام کنم که در حوزه ساخت مودم به خودکفایی رسیدیم و اگر واحدهایی که در این حوزه بازدید کرده ام با تمام ظرفیت خود کار کنند دیگر نیازی به واردات این کالا نداریم.
توافق برای ساخت قطعات الکترونیکی خودروهای کشور توسط قطعه سازان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم
او با اشاره به اینکه کمبود قطعات الکترونیکی مشکل صنعت خودروی کشور است، افزود: بخش عمده دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازان ناشی از عدم واردات قطعات مورد نیاز الکترونیکی است که در بازدیدهای امروز شرکتهایی را دیدم که تولیدات مهمی داشتند و توافقاتی شد که این شرکتها نیاز داخل را مرتفع کنند و این در راستای خودکفایی است.
بازگشت به کار کارگران تعدیلی برخی کارخانجات بم با توافقات انجام شده امروز و جدی گرفتن رونق تولید
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توافقاتی که امروز انجام خواهد شد و با جدی گرفتن ساخت داخل هم کارگران تعدیل شده برخی کارخانه ها به سر کار خود بازخواهند گشت و هم نیاز به نیروی جدید به وجود خواهد آمد.
رحمانی در این خصوص اضافه کرد: به عنوان نمونه امروز از یک واحد تولیدی که جزو برنامه ساخت داخل است، بازدید کردیم که این واحد تعداد نیروهایش را از ۳۵ نفر در پارسال به ۱۵۰ نفر در امسال رساند که این نشانگر موفقیت این برنامه است.
ضرورت جدی نگاه کردن به موضوع ساخت داخل
او با تاکید بر ضرورت جدی نگاه کردن به ساخت داخل، گفت: همه باید پای کار بیایند و این یکی از راهکارهای حفظ وضعیت موجود و رونق تولید است.
گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم از شرکتهای مدیران خودرو، ریگان خودرو، خودروسازان بم، کارمانیا خودرو، قوای محرکه کرمان خودرو، آرمان موتور ارگ، آرمان الکتریک ارگ، کرمان موتور و شرکت خدمات مخابرات ارگ جدید بم بازدید کرد.
انتهای پیام/
او با بیان اینکه موارد مطرح شده از سوی مسئولان، فعالان و دست اندرکاران این واحدها جهت پیگیری و رسیدگی جمع بندی خواهد شد، تصریح کرد: در جهت به حداکثر رساندن ظرفیت تولید این واحدها بیشترین تلاش را انجام خواهیم داد.
ساخت داخلی کردن قطعات داخلی یک اولویت و کار مهم در برنامه های امسال است
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ساخت داخلی کردن قطعات داخلی یک اولویت و کار مهم در برنامه های امسال وزارتخانه است، گفت: در بازدیدهای امروز ظرفیتهای خوبی در این حوزه مشاهده کردیم.
رحمانی با بیان اینکه باید از ظرفیت قطعه سازی این منطقه در کشور استفاده شود، یادآوری کرد: نمودهایی از نهضت ساخت داخل را در بازدیدهای امروز دیدیم و می توانم اعلام کنم که در حوزه ساخت مودم به خودکفایی رسیدیم و اگر واحدهایی که در این حوزه بازدید کرده ام با تمام ظرفیت خود کار کنند دیگر نیازی به واردات این کالا نداریم.
توافق برای ساخت قطعات الکترونیکی خودروهای کشور توسط قطعه سازان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم
او با اشاره به اینکه کمبود قطعات الکترونیکی مشکل صنعت خودروی کشور است، افزود: بخش عمده دپوی خودروها در پارکینگ خودروسازان ناشی از عدم واردات قطعات مورد نیاز الکترونیکی است که در بازدیدهای امروز شرکتهایی را دیدم که تولیدات مهمی داشتند و توافقاتی شد که این شرکتها نیاز داخل را مرتفع کنند و این در راستای خودکفایی است.
بازگشت به کار کارگران تعدیلی برخی کارخانجات بم با توافقات انجام شده امروز و جدی گرفتن رونق تولید
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توافقاتی که امروز انجام خواهد شد و با جدی گرفتن ساخت داخل هم کارگران تعدیل شده برخی کارخانه ها به سر کار خود بازخواهند گشت و هم نیاز به نیروی جدید به وجود خواهد آمد.
رحمانی در این خصوص اضافه کرد: به عنوان نمونه امروز از یک واحد تولیدی که جزو برنامه ساخت داخل است، بازدید کردیم که این واحد تعداد نیروهایش را از ۳۵ نفر در پارسال به ۱۵۰ نفر در امسال رساند که این نشانگر موفقیت این برنامه است.
ضرورت جدی نگاه کردن به موضوع ساخت داخل
او با تاکید بر ضرورت جدی نگاه کردن به ساخت داخل، گفت: همه باید پای کار بیایند و این یکی از راهکارهای حفظ وضعیت موجود و رونق تولید است.
گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم از شرکتهای مدیران خودرو، ریگان خودرو، خودروسازان بم، کارمانیا خودرو، قوای محرکه کرمان خودرو، آرمان موتور ارگ، آرمان الکتریک ارگ، کرمان موتور و شرکت خدمات مخابرات ارگ جدید بم بازدید کرد.
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش