مدیرکل محیط زیست:
تهران اولین شهر ایران است که به کمپین روز بدون خودرو پیوست
پدال نیوز- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: تهران اولین شهر ایران است که به کمپین جهانی روز بدون خودرو پیوست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، شینا انصاری مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران پیش از ظهر امروز در نشست روز بدون خودرو که به همت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و با حضور شهردار تهران و نماینده سازمان ملل متحد برگزار شد گفت: در دنیا از تاریخ 25 تا 31 شهریور را به عنوان هفته بینالمللی حمل و نقل پاک نامگذاری کردهاند.
وی افزود: تا امروز در حدود 2 هزار و 800 شهر از 54 کشور دنیا به پویش جهانی حمل و نقل پاک پیوستهاند و این امر نشاندهنده ضرورت پیوستن به این کمپین است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، تصریح کرد: این پویش نخستین بار در سال 1997 میلادی در بریتانیا با شعار "من بدون خودرو در شهر" شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: پس از آن توسط کمیسیون اروپا بعد از سال 2000 میلادی مورد توجه قرار گرفت.
شینا انصاری گفت: چندی پیش درخواست از سوی شهرداری تهران به دبیرخانه این کمپین ارسال و با موافقت این کمپین روبهرو شد.
وی ادامه داد: به این ترتیب تهران به عنوان اولین شهر ایران به رویداد بینالمللی هفته کمپین جهانی حملونقل پاک پیوست.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کمیسیون اروپا به واسطه تلاشهای شهردار تهران در ایجاد کمپین سهشنبههای بدون خودرو و پیوستن پویش جهانی حمل و نقل پاک با ارسال نامهای تقدیر کرد.
وی افزود: تا امروز در حدود 2 هزار و 800 شهر از 54 کشور دنیا به پویش جهانی حمل و نقل پاک پیوستهاند و این امر نشاندهنده ضرورت پیوستن به این کمپین است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، تصریح کرد: این پویش نخستین بار در سال 1997 میلادی در بریتانیا با شعار "من بدون خودرو در شهر" شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: پس از آن توسط کمیسیون اروپا بعد از سال 2000 میلادی مورد توجه قرار گرفت.
شینا انصاری گفت: چندی پیش درخواست از سوی شهرداری تهران به دبیرخانه این کمپین ارسال و با موافقت این کمپین روبهرو شد.
وی ادامه داد: به این ترتیب تهران به عنوان اولین شهر ایران به رویداد بینالمللی هفته کمپین جهانی حملونقل پاک پیوست.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کمیسیون اروپا به واسطه تلاشهای شهردار تهران در ایجاد کمپین سهشنبههای بدون خودرو و پیوستن پویش جهانی حمل و نقل پاک با ارسال نامهای تقدیر کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها