کد خبر:
۱۱۰۶۰۱ ۱۲:۵۶
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
مدیرعامل منطقه آزاد اروند:
اجازه ترخیص خودروهای سفارش آمریکا با برند آسیایی داده میشود
پدال نیوز- مدیرعامل منطقه آزاد اروند با بیان اینکه در منطقه آزاد اروند ۲۵۰ خودرو در گمرک باقی مانده است، گفت: به طور مرتب در حال مکاتبه با سازمانهای مربوطه هستیم تا بتوانیم اجازه ترخیص اموال مردم را از دولت بگیریم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا ، اسماعیل زمانی درباره آخرین وضعیت خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک منطقه آزاد، اظهار داشت: در مبادی ورودی سطح کشور تعدادی خودرو در گمرکات و کالای متروکه باقی مانده و دپو شده است که هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شوند.
وی با بیان اینکه ارز واردات این خودروها پرداخت شده است و وارد کشور شدهاند بنابراین باید مصوبهای ابلاغ شود تا به صورت یکجا تکلیف این خودروهای دپو شده در گمرکات مشخص شود، گفت: به طور مرتب در حال مکاتبه با سازمانهای مربوطه هستیم تا بتوانیم اجازه ترخیص اموال مردم را از دولت بگیریم.
مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به تعداد خودروهای وارداتی دپو شده در این منطقه ادامه داد: در منطقه آزاد اروند 250 خودرو در گمرک باقی مانده است که تعدادی از این خودروها از جمله خودروهای بالای 2500 سی سی هستند.
زمانی افزود: همچنین 60 الی 70 دستگاه از این خودروها هم از خودروهای برند آسیایی سفارش آمریکا هستند که در حال حاضر بیشترین مشکل متوجه ترخیص این خودروها است.
وی با بیان اینکه مالک این خودروها اشخاص حقیقی هستند، گفت: مسئولان سازمانهای مربوطه قول دادهاند که خودروهای سفارش آمریکا با برند آسیایی را بپذیرند و اجازه ترخیص آنها را بدهند. خودروهای بالای 2500 سی سی هم نیازمند مصوبه دولت است.
وی با بیان اینکه ارز واردات این خودروها پرداخت شده است و وارد کشور شدهاند بنابراین باید مصوبهای ابلاغ شود تا به صورت یکجا تکلیف این خودروهای دپو شده در گمرکات مشخص شود، گفت: به طور مرتب در حال مکاتبه با سازمانهای مربوطه هستیم تا بتوانیم اجازه ترخیص اموال مردم را از دولت بگیریم.
مدیرعامل منطقه آزاد اروند با اشاره به تعداد خودروهای وارداتی دپو شده در این منطقه ادامه داد: در منطقه آزاد اروند 250 خودرو در گمرک باقی مانده است که تعدادی از این خودروها از جمله خودروهای بالای 2500 سی سی هستند.
زمانی افزود: همچنین 60 الی 70 دستگاه از این خودروها هم از خودروهای برند آسیایی سفارش آمریکا هستند که در حال حاضر بیشترین مشکل متوجه ترخیص این خودروها است.
وی با بیان اینکه مالک این خودروها اشخاص حقیقی هستند، گفت: مسئولان سازمانهای مربوطه قول دادهاند که خودروهای سفارش آمریکا با برند آسیایی را بپذیرند و اجازه ترخیص آنها را بدهند. خودروهای بالای 2500 سی سی هم نیازمند مصوبه دولت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
سلام. چند ماه ایت که تمامی مسئولان استانی و منطقه آزاد از موافقت در خصوص ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر صحبت میکنند ولی در عمل خبری نیست.بنده با راهور ناجا هم صحبت کردم،کاملا از هماهنگی اخذ مجوز پلاک گذاری بی اطلاع بودند.
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
