آخرین وضعیت پروژه گیشا و استاد معین
پدال نیوز- صبوری دیلمی با اشاره به اینکه با وجود پل گیشا تنها ۲ خط ترافیکی برای مسیر شرق به غرب وجود داشت، گفت: با احداث زیرگذر سه خط عبوری ایجاد میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه در تکمیل پروژه گیشا و استاد معین از برنامه جلو هستیم، گفت: طبق قولی که دادیم هر دو پروژه تا پایان سال به اتمام میرسد و تاکنون هم 60 درصد آنها تکمیل شده است.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه در پروژه گیشا یک کار مهندسی ارزشی انجام شده است، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد چند اشکال مهم آن را که می توانست در آینده مشکلاتی ایجاد کند را برطرف کردیم.
او با بیان اینکه 60 میلیارد تومان در این پروژه صرفه جویی شده است، گفت: با دستور شهردار تهران و حمایت شورای شهر در این پروژه مشکلات اعتباری و بودجهای نداریم و صد در صد بودجه آن تخصیص یافته است.
صبوری دیلمی با بیان اینکه طرح مصوب پروژه در حال انجام است، ادامه داد: این پروژه از ابتدای خیابان فروزانفر در غرب شروع میشود و سپس بعد از خیابان پروانه خارج میشود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تأکید بر اینکه با اجرای این پروژه کاهش موثر بار ترافیکی را خواهیم داشت، اظهار کرد: با این زیرگذر یک خط ترافیکی به مسیر شرقی و غربی اضافه خواهد شد در حالی که پل سابق تنها دو خط داشت و ما این پروژه سه خط عبوری ایجاد میکنیم و مطمئنا در این شرایط حرکت خودروها آسانتر می شود ضمن اینکه تعداد زیادی اصلاحات هندسی را هم بر روی سطح انجام میدهیم که برای نمونه میتوان از احداث ایستگاه تاکسی و دوربرگردان نام برد.
او در پایان خاطرنشان کرد: موضوع اتصال این زیرگذر به زیرگذری که از تقاطع کارگر شمالی عبور کرده منتفی است زیرا که برای این کار باید بخشی از زیرگذر تقاطع کارگر تخریب شود و این کار از لحاظ فنی درست نبود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه در پروژه گیشا یک کار مهندسی ارزشی انجام شده است، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد چند اشکال مهم آن را که می توانست در آینده مشکلاتی ایجاد کند را برطرف کردیم.
او با بیان اینکه 60 میلیارد تومان در این پروژه صرفه جویی شده است، گفت: با دستور شهردار تهران و حمایت شورای شهر در این پروژه مشکلات اعتباری و بودجهای نداریم و صد در صد بودجه آن تخصیص یافته است.
صبوری دیلمی با بیان اینکه طرح مصوب پروژه در حال انجام است، ادامه داد: این پروژه از ابتدای خیابان فروزانفر در غرب شروع میشود و سپس بعد از خیابان پروانه خارج میشود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با تأکید بر اینکه با اجرای این پروژه کاهش موثر بار ترافیکی را خواهیم داشت، اظهار کرد: با این زیرگذر یک خط ترافیکی به مسیر شرقی و غربی اضافه خواهد شد در حالی که پل سابق تنها دو خط داشت و ما این پروژه سه خط عبوری ایجاد میکنیم و مطمئنا در این شرایط حرکت خودروها آسانتر می شود ضمن اینکه تعداد زیادی اصلاحات هندسی را هم بر روی سطح انجام میدهیم که برای نمونه میتوان از احداث ایستگاه تاکسی و دوربرگردان نام برد.
او در پایان خاطرنشان کرد: موضوع اتصال این زیرگذر به زیرگذری که از تقاطع کارگر شمالی عبور کرده منتفی است زیرا که برای این کار باید بخشی از زیرگذر تقاطع کارگر تخریب شود و این کار از لحاظ فنی درست نبود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها