کد خبر:
۱۰۹۹۸۲ ۱۴:۲۱
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
عضو انجمن صنایع همگن استان تهران مطرح کرد
روش های جدید مدیرعامل ایران خودرو برای پرداخت مطالبات قطعه سازان
پدال نیوز: عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی استان تهران از برنامه مدیرعامل جدید ایران خودرو با هدف پرداخت مطالبات قطعه سازان با تکیه بر روش های جدید خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ سعید صبوری در گفت و گو با خبرنگار خودروکار با بیان این خبر افزود: در جلسه مشترک مدیرعامل ایران خودرو با قطعه سازان بر اتحاد میان قطعه سازان با هدف تولید بیشتر و همچنین افزایش کیفیت و تنوع تولید با هدف رضایت مشتریان تاکید شد.
وی ادامه داد: مدیرعامل جدید بر همکاری سازندگان با یکدیگر تاکید کردند چرا که وی معتقد است باید با تولید قطعات بیشتر نسبت به تکمیل خودروهای ناقص اقدام کنیم.
صبوری با بیان این که باید شرایط برای تنوع تولید فراهم باشد، گفت: مشتری باید حق انتخاب داشته باشد بر این اساس بر روی تنوع تولید نیز تاکید شد.
عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی استان تهران اظهار کرد: مدیرعامل جدید ایران خودرو در این نشست بر پرداخت عادلانه مطالبات تاکید و اعلام کرد که در حال مذاکره با بانک ها با هدف تزریق نقدینگی به قطعه سازان هستند تا قطعه سازان با توان بیشتری نسبت به تولید اقدام کنند.
صبوری ادامه داد: بر این اساس پیش بینی شده پرداخت مطالبات با منابع مالی در قالب خرید دین، ال سی داخلی و فروش اموال هرچه سریع تر انجام شود.
وی با بیان این که همچنین در این نشست بر ضرورت برنامه ریزی با هدف افزایش تولید به روزانه دو هزار دستگاه در ماه های آینده نیز گفت: با توجه به تحریم ها در این زمینه تاکید شد تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.
صبوری این جلسه را بسیار خوب و زودهنگام دانست و گفت: این جلسه امید خوبی به قطعه سازان داد و روزهای روشنی را برای آن ها ساخته است.
انتهای پیام/
وی ادامه داد: مدیرعامل جدید بر همکاری سازندگان با یکدیگر تاکید کردند چرا که وی معتقد است باید با تولید قطعات بیشتر نسبت به تکمیل خودروهای ناقص اقدام کنیم.
صبوری با بیان این که باید شرایط برای تنوع تولید فراهم باشد، گفت: مشتری باید حق انتخاب داشته باشد بر این اساس بر روی تنوع تولید نیز تاکید شد.
عضو هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی استان تهران اظهار کرد: مدیرعامل جدید ایران خودرو در این نشست بر پرداخت عادلانه مطالبات تاکید و اعلام کرد که در حال مذاکره با بانک ها با هدف تزریق نقدینگی به قطعه سازان هستند تا قطعه سازان با توان بیشتری نسبت به تولید اقدام کنند.
صبوری ادامه داد: بر این اساس پیش بینی شده پرداخت مطالبات با منابع مالی در قالب خرید دین، ال سی داخلی و فروش اموال هرچه سریع تر انجام شود.
وی با بیان این که همچنین در این نشست بر ضرورت برنامه ریزی با هدف افزایش تولید به روزانه دو هزار دستگاه در ماه های آینده نیز گفت: با توجه به تحریم ها در این زمینه تاکید شد تا برنامه ریزی های لازم انجام شود.
صبوری این جلسه را بسیار خوب و زودهنگام دانست و گفت: این جلسه امید خوبی به قطعه سازان داد و روزهای روشنی را برای آن ها ساخته است.
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها