سوختگیری با کارت جایگاه داران محدودتر خواهد شد
پدال نیوز - مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: توصیه ما به مالکان خودرو این است که در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند چرا که عرضه بنزین از طریق کارت سوخت جایگاه داران در آینده محدودتر خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با بیان این که بیش از یک میلیون کارت سوخت در باجه های معطله شرکت پست باقی مانده است افزود: هموطنان برای رصد کارت سوخت خود و دریافت آن می توانند به سایت پلیس مراجعه نمایند که دراین سایت حتی به صورت جزئی منطقه پستی که کارت سوختشان در آن موجود است نشان داده می شود.
شهرام رضایی با اشاره به اعمال محدودیت های جدید در خصوص عرضه بنزین به رانندگان از طریق کارت سوخت جایگاه داران گفت: پیش از این صاحبان خودرو می توانستند به راحتی روزانه 60 لیتر بنزین در یک جایگاه دریافت کنند اما از ابتدای شهریور فقط می توانند 30 لیتر دریافت کنند و بعد از قطع و وصل کارت به دستگاه و همچنین سپری شدن اندکی زمان دوباره اقدام به دریافت 30 لیتر دیگر می کنند.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران افزود: توصیه ما به مالکان خودرو این است که در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند چرا که عرضه بنزین از طریق کارت سوخت جایگاه داران در آینده محدودتر خواهد شد.
رضایی خاطر نشان کرد: از 22 مرداد که استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه ها الزامی شده بود تعداد استفاده کنندگان از کارت سوخت شخصی بسیار کم بود اما این تعداد در چند روز اخیر به 10 درصد رسیده است و ما هر 10 روز این موضوع را رصد خواهیم کرد.
شهرام رضایی با اشاره به اعمال محدودیت های جدید در خصوص عرضه بنزین به رانندگان از طریق کارت سوخت جایگاه داران گفت: پیش از این صاحبان خودرو می توانستند به راحتی روزانه 60 لیتر بنزین در یک جایگاه دریافت کنند اما از ابتدای شهریور فقط می توانند 30 لیتر دریافت کنند و بعد از قطع و وصل کارت به دستگاه و همچنین سپری شدن اندکی زمان دوباره اقدام به دریافت 30 لیتر دیگر می کنند.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران افزود: توصیه ما به مالکان خودرو این است که در جایگاه ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند چرا که عرضه بنزین از طریق کارت سوخت جایگاه داران در آینده محدودتر خواهد شد.
رضایی خاطر نشان کرد: از 22 مرداد که استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه ها الزامی شده بود تعداد استفاده کنندگان از کارت سوخت شخصی بسیار کم بود اما این تعداد در چند روز اخیر به 10 درصد رسیده است و ما هر 10 روز این موضوع را رصد خواهیم کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها