کد خبر:
۱۰۹۴۶۶ ۰۹:۴۲
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اتحاد ژرمنها برای ساخت خودرو هوشمند
پدال نیوز: آئودی به ائتلاف بنز و بی.ام.و برای توسعه سامانههای هوشمند خودرویی خواهد پیوست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا : آئودی به ائتلاف بنز و بی.ام.و برای توسعه سامانههای هوشمند خودرویی خواهد پیوست. به گزارش رویترز، یک نشریه آلمانی گزارش کرده که گروه خودروسازی آئودی به منظور توسعه سامانه کمکی هدایت خودرو به دیگر خودروسازیهای مطرح آلمانی یعنی بنز و بی.ام.و خواهد پیوست. آن طور که نشریه «ویرتشافت ووخه» گزارش کرده، این شرکتها به دنبال توسعه عملکردهای بسیار فناورانهای هستند که رویای ساخت خودروی خودران با قابلیت حرکت در موقعیتهای پیچیده جادهای و شهری را فراهم میکند.
پیشتر دو غول خودروسازی یعنی بنز و بی.ام.و آلمان خبر اتحاد خود برای تولید یک خودرو هوشمند خودران را تا سال ۲۰۲۴ اعلام کرده بودند که به گفته بسیاری از کارشناسان با هدف تسلط بر بازار خودرو و مقابله با تلاش شرکتهای آمریکایی صورت میگیرد. قرار است خودروهای خودران هوشمند دارای قابلیت حرکت در اتوبانها بدون نیاز به راننده، پارک خودکار و تصمیمگیری هوشمند در مواقع بحرانی باشند. طبق اطلاعات منتشر شده اولیه، نسخه آزمایشی خودروهای هوشمند جدید آلمانی تا سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد اما انتظار نمیرود زودتر از سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴، امکان ورود این خودروها به بازار وجود داشته باشد.بنابر اعلام این نشریه آلمانی، همکاری سه خودروساز بزرگ آلمانی در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر فرانکفورت در ماه آینده اعلام خواهد شد. آئودی زیرمجموعه شرکت فولکس واگن است که در حال همکاری مشترک با خودروسازی آمریکایی فورد برای تولید یک خودروی مشترک است. هنوز جزئیاتی از خودرویی که قرار است بهطور مشترک توسط این دو غول خودروساز تولید شود منتشر نشده است.
پیشتر دو غول خودروسازی یعنی بنز و بی.ام.و آلمان خبر اتحاد خود برای تولید یک خودرو هوشمند خودران را تا سال ۲۰۲۴ اعلام کرده بودند که به گفته بسیاری از کارشناسان با هدف تسلط بر بازار خودرو و مقابله با تلاش شرکتهای آمریکایی صورت میگیرد. قرار است خودروهای خودران هوشمند دارای قابلیت حرکت در اتوبانها بدون نیاز به راننده، پارک خودکار و تصمیمگیری هوشمند در مواقع بحرانی باشند. طبق اطلاعات منتشر شده اولیه، نسخه آزمایشی خودروهای هوشمند جدید آلمانی تا سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد اما انتظار نمیرود زودتر از سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴، امکان ورود این خودروها به بازار وجود داشته باشد.بنابر اعلام این نشریه آلمانی، همکاری سه خودروساز بزرگ آلمانی در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر فرانکفورت در ماه آینده اعلام خواهد شد. آئودی زیرمجموعه شرکت فولکس واگن است که در حال همکاری مشترک با خودروسازی آمریکایی فورد برای تولید یک خودروی مشترک است. هنوز جزئیاتی از خودرویی که قرار است بهطور مشترک توسط این دو غول خودروساز تولید شود منتشر نشده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها