کد خبر:
۱۰۹۴۴۹ ۱۳:۲۸
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بنز، آئودی و ب ام و متحد شدند
پدال نیوز- خودروسازی آئودی به ائتلاف بنز و بی.ام.و برای توسعه سامانههای هوشمند خودرویی خواهد پیوست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، یک نشریه آلمانی گزارش کرده است که گروه خودروسازی آئودی به منظور توسعه سامانه کمکی هدایت خودرو به دیگر خودروسازیهای مطرح آلمانی یعنی بنز و بی.ام.و خواهد پیوست. آن طور که نشریه "ویرتشافت ووخه" گزارش کرده است، این شرکت ها به دنبال توسعه عملکردهای بسیار فناورانه ای هستند که رویای ساخت خودروی خودران با قابلیت حرکت در موقعیت های پیچیده جاده ای و شهری را فراهم می کند.
پیشتر دو غول خودروسازی بنز و بی.ام.و آلمان خبر اتحاد خود برای تولید یک خودروی هوشمند خودران تا سال 2024 را اعلام کرده بودند که به گفته بسیاری از کارشناسان با هدف تسلط بر بازار خودرو و مقابله با تلاش شرکت های آمریکایی صورت میگیرد.
قرار است خودروهای خودران هوشمند دارای قابلیت حرکت در اتوبانها بدون نیاز به راننده، پارک خودکار و تصمیمگیری هوشمند در مواقع بحرانی باشند. طبق اطلاعات منتشر شده اولیه، نسخه آزمایشی خودروهای هوشمند جدید آلمانی تا سال 2021 معرفی خواهند شد اما انتظار نمیرود که زودتر از سال 2023 یا 2024، امکان ورود این خودروها به بازار وجود داشته باشد.
بنا بر اعلام این نشریه آلمانی، همکاری سه خودروساز بزرگ آلمانی در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر فرانکفورت در ماه آینده اعلام خواهد شد. آئودی زیرمجموعه شرکت فولکس واگن است که در حال همکاری مشترک با خودروسازی آمریکایی فورد برای تولید یک خودروی مشترک است. هنوز هیچ جزئیاتی از خودرویی که قرار است به طور مشترک توسط این دو غول خودروساز تولید شود منتشر نشده است اما برخی کارشناسان احتمال می دهند این خودرو نیز به مانند تلاش مشترک بنز و بی.ام.و مبتنی بر تولید یک خودروی هوشمند با قابلیت هدایت خودکار خواهد بود.
پیشتر دو غول خودروسازی بنز و بی.ام.و آلمان خبر اتحاد خود برای تولید یک خودروی هوشمند خودران تا سال 2024 را اعلام کرده بودند که به گفته بسیاری از کارشناسان با هدف تسلط بر بازار خودرو و مقابله با تلاش شرکت های آمریکایی صورت میگیرد.
قرار است خودروهای خودران هوشمند دارای قابلیت حرکت در اتوبانها بدون نیاز به راننده، پارک خودکار و تصمیمگیری هوشمند در مواقع بحرانی باشند. طبق اطلاعات منتشر شده اولیه، نسخه آزمایشی خودروهای هوشمند جدید آلمانی تا سال 2021 معرفی خواهند شد اما انتظار نمیرود که زودتر از سال 2023 یا 2024، امکان ورود این خودروها به بازار وجود داشته باشد.
بنا بر اعلام این نشریه آلمانی، همکاری سه خودروساز بزرگ آلمانی در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر فرانکفورت در ماه آینده اعلام خواهد شد. آئودی زیرمجموعه شرکت فولکس واگن است که در حال همکاری مشترک با خودروسازی آمریکایی فورد برای تولید یک خودروی مشترک است. هنوز هیچ جزئیاتی از خودرویی که قرار است به طور مشترک توسط این دو غول خودروساز تولید شود منتشر نشده است اما برخی کارشناسان احتمال می دهند این خودرو نیز به مانند تلاش مشترک بنز و بی.ام.و مبتنی بر تولید یک خودروی هوشمند با قابلیت هدایت خودکار خواهد بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها