به مناسبت هفته دولت؛
همایش دوچرخه سواری همگانی در مهاباد برگزار شد
پدال نیوز- همایش دوچرخهسواری همگانی با حضور بیش از ۲۰۰ رکابزن به مناسبت فرا رسیدن «هفته دولت» در مهاباد برگزار شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، رییس هیات دوچرخهسواری و دبیر کمیته ورزشهای همگانی مهاباد روز سهشنبه در حاشیه این آیین گفت: در این همایش دوچرخهسواران مسیر 6 کیلومتری ورزشگاه آزادی - پل حکمت - میدان شهرداری و چهارراه مولوی را رکاب زدند.
دیاکو توتونچی با اشاره به اینکه این همایش با شعار «آسمان آبی زمین پاک» برگزار شد، افزود: در تلاش برای استمرار برگزاری همایشهای عمومی به مناسبتهای مختلف هستیم.
وی ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخهسواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی را از اهداف این طرح دانست و گفت: در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکتکنندگان جوایزی اهدا شد.
توتونچی با بیان اینکه همایش دوچرخهسواری سهشنبه هر هفته در قالب طرح ملی پویش سهشنبههای بدون خودرو در این شهرستان نیز برگزار میشود، تاکید کرد: این برنامه به طور منظم در سه سال گذشته در سطح مهاباد برگزار شده است و روز به روز مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار میگیرد.
رشته دوچرخهسواری یکی از رشتههای پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است.
هفته اول شهریور ماه از 2 تا نهم در تقویم جمهوری اسلامی به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
سهشنبههای بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تکسرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راهاندازی شده است.
دیاکو توتونچی با اشاره به اینکه این همایش با شعار «آسمان آبی زمین پاک» برگزار شد، افزود: در تلاش برای استمرار برگزاری همایشهای عمومی به مناسبتهای مختلف هستیم.
وی ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخهسواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی را از اهداف این طرح دانست و گفت: در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکتکنندگان جوایزی اهدا شد.
توتونچی با بیان اینکه همایش دوچرخهسواری سهشنبه هر هفته در قالب طرح ملی پویش سهشنبههای بدون خودرو در این شهرستان نیز برگزار میشود، تاکید کرد: این برنامه به طور منظم در سه سال گذشته در سطح مهاباد برگزار شده است و روز به روز مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار میگیرد.
رشته دوچرخهسواری یکی از رشتههای پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است.
هفته اول شهریور ماه از 2 تا نهم در تقویم جمهوری اسلامی به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
سهشنبههای بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تکسرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راهاندازی شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها