در آستانه روز خبرنگار؛
خبرنگاران به همراه مدیران شهری منطقه 20 پا به رکاب شدند
پدال نیوز- شهردار منطقه ۲۰ به همراه علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و جمعی از خبرنگاران در آستانه ۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صادرمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا با شعار "سه شنبه های بدون خودرو" مسیر شهرداری به حرم عبدالعظیم(ع) در شهرری را رکاب زدند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، فرهاد افشار در یکی دیگر از سه شنبه های بدون خودرو به همراه علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال و جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه ها مسیر شهرداری منطقه 20، خیابان دیلمان، میدان عبدالعظیم(ع) و شهرداری را رکاب زد.
17 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صادرمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
پویش سهشنبههای بدون خودرو، کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تکسرنشین تا از این طریق شهروندان، دستکم در این روز بهجای استفاده از خودرو شخصی، گزینههای مفیدتری را برای انجام کارهای روزمره جایگزین کنند.
شهردار منطقه 20 در این همایش با استقبال از ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهرری و اختصاص معابری برای عبور دوچرخه، گفت: استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه جویی در زمان و دسترسی آسان به تمام مناطق شهری به سلامت مردم کمک شایانی خواهد کرد.
فرهاد افشار ادامه داد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد شرایط برابر برای همه شهروندان در استفاده از دوچرخه و ایمن سازی مسیرهای عبور دوچرخه یک اقدام قابل تحسین در پاسداشت ارزش های زیست محیطی است.
وی اظهار امیدواری کرد که مردم کمتر از خودرو تک سرنشین استفاده کنند و مانند تمام کشورهای پیشرفته فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده از اتوبوس های شهری و مترو نهادینه شود.
منطقه 20 (شهرری) جنوبیترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
17 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت شهید محمود صادرمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
پویش سهشنبههای بدون خودرو، کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تکسرنشین تا از این طریق شهروندان، دستکم در این روز بهجای استفاده از خودرو شخصی، گزینههای مفیدتری را برای انجام کارهای روزمره جایگزین کنند.
شهردار منطقه 20 در این همایش با استقبال از ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهرری و اختصاص معابری برای عبور دوچرخه، گفت: استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی علاوه بر صرفه جویی در زمان و دسترسی آسان به تمام مناطق شهری به سلامت مردم کمک شایانی خواهد کرد.
فرهاد افشار ادامه داد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد شرایط برابر برای همه شهروندان در استفاده از دوچرخه و ایمن سازی مسیرهای عبور دوچرخه یک اقدام قابل تحسین در پاسداشت ارزش های زیست محیطی است.
وی اظهار امیدواری کرد که مردم کمتر از خودرو تک سرنشین استفاده کنند و مانند تمام کشورهای پیشرفته فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده از اتوبوس های شهری و مترو نهادینه شود.
منطقه 20 (شهرری) جنوبیترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها