مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی:
اتوبوسهای برقی پایتخت افزایش مییابد
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از برنامههای شهرداری برای افزایش اتوبوسهای برقی پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر این اتوبوسها فقط در مسیر میدان خراسان تا ۱۷ شهریور فعال است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس ، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره وضعیت اتوبوسهای پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای 5 هزار و 926 دستگاه اتوبوس در بخش عمومی و خصوصی است که از این تعداد هزار و 342 دستگاه در بخش عمومی و 4 هزار و 584 دستگاه آن در بخش خصوصی قرار دارد.
وی افزود: از کل اتوبوسها 3 هزار و 382 مورد آن دیزل، 2 هزار و 480 دستگاه گاز سوز و 64 دستگاه برقی است همچنین متوسط طول عمر ناوگان 11.5 سال است که 3 هزار و 232 دستگاه معادل 54 درصد ناوگان فرسوده است.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: بر اساس برنامه 5 ساله توسعه شهر تهران به طور کلی 500 دستگاه اتوبوس جهت نوسازی و 500 دستگاه اتوبوس جهت توسعه ناوگان اتوبوسران در سال در نظر گرفته شده است.
سنندجی در مورد اتوبوسهای برقی خاطرنشان کرد: در اتوبوسهای برقی اتصال و ارتباط قسمت برق 800 ولت ورودی اتوبوسها تنها از طریق سیستم پانتوگراف عایق شده بر روی سقف اتوبوس امکان پذیر بود بنابراین در صورت قطع ارتباط شاخک از خطوط بالاسری، اتوبوسران باید به جهت انجام فرآیند ارتباط مجدد، شخصاً اقدام میکرد ولی اکنون با تمهیدات پیشبینی شده و اصلاح زیرساخت ها این مشکل برطرف و دیگر نیازی به تنظیم با دست توسط راننده نیست.
وی از توسعه و افزایش اتوبوسهای برقی پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها مسیر میدان خراسان تا انتهای 17 شهریور دارای اتوبوس برقی است و در تلاشیم برای دو مسیر دیگر نیز امکان را فراهم سازیم.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران یادآور شد: شهرداری به موضوع خرید اتوبوسهای جدید برقی و نوسازی اتوبوسهای قبلی اهتمام داشته و مقدمات لازم در این زمینه در حال انجام است.
وی افزود: از کل اتوبوسها 3 هزار و 382 مورد آن دیزل، 2 هزار و 480 دستگاه گاز سوز و 64 دستگاه برقی است همچنین متوسط طول عمر ناوگان 11.5 سال است که 3 هزار و 232 دستگاه معادل 54 درصد ناوگان فرسوده است.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: بر اساس برنامه 5 ساله توسعه شهر تهران به طور کلی 500 دستگاه اتوبوس جهت نوسازی و 500 دستگاه اتوبوس جهت توسعه ناوگان اتوبوسران در سال در نظر گرفته شده است.
سنندجی در مورد اتوبوسهای برقی خاطرنشان کرد: در اتوبوسهای برقی اتصال و ارتباط قسمت برق 800 ولت ورودی اتوبوسها تنها از طریق سیستم پانتوگراف عایق شده بر روی سقف اتوبوس امکان پذیر بود بنابراین در صورت قطع ارتباط شاخک از خطوط بالاسری، اتوبوسران باید به جهت انجام فرآیند ارتباط مجدد، شخصاً اقدام میکرد ولی اکنون با تمهیدات پیشبینی شده و اصلاح زیرساخت ها این مشکل برطرف و دیگر نیازی به تنظیم با دست توسط راننده نیست.
وی از توسعه و افزایش اتوبوسهای برقی پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها مسیر میدان خراسان تا انتهای 17 شهریور دارای اتوبوس برقی است و در تلاشیم برای دو مسیر دیگر نیز امکان را فراهم سازیم.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران یادآور شد: شهرداری به موضوع خرید اتوبوسهای جدید برقی و نوسازی اتوبوسهای قبلی اهتمام داشته و مقدمات لازم در این زمینه در حال انجام است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها