کارت سوخت به دست همه متقاضیان میرسد؟
پدال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی گفت: افرادی که قبلا در سامانه دولت همراه ثبتنام کردهاند، نگران دریافت کارت سوخت خود نباشند؛ چراکه تلاش ما این است که نهایتا تا ۲۰ مردادماه کارت این افراد را در اختیارشان قرار دهیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه زمانی اطلاعات در سامانه دولت همراه ثبت میشود که شماره موبایل، اطلاعات کارت خودرو و کارت بانکی به نام یک نفر باشد، اظهار کرد: مقرر شده که کارت سوخت به همان آدرسی که برای کارت خودرو ثبت شده ارسال شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تا ۲۰ مردادماه کارت سوخت بهدست تمام متقاضیان میرسد، تصریح کرد: قرار نیست که از این تاریخ کارت آزاد جایگاهداران حذف شود اما محدودیتهایی در این حوزه اعمال خواهد شد و به تدریج طرح استفاده از کارت سوخت شخصی اجرایی میشود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی اظهار داشت: تلاشمان این است که در چهار کلان شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان کارتهای سوخت تا ۲۰ مردادماه ارسال شود.
کاهی همچنین درباره تمدید مهلت اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت، اظهار کرد: این طرح قرار است بهطور تدریجی اجرایی شود و اینگونه نیست که اگر فردی در تاریخ مقرر وارد جایگاه شود، نتواند سوختگیری کند.
با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از بیستم مردادماه امسال، لازم است مالکان خودرو و موتورسیکلت که دارای کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، به منظور شناسایی مشکلات احتمالی و کسب اطمینان خاطر از صحت عملکرد کارت سوخت، طی روزهای باقی مانده حداقل یک نوبت سوختگیری از طریق کارتهای سوخت شخصی خود انجام و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، موارد را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.
طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان، اجرایی خواهد شد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی در پاسخ به این سوال که آیا تا ۲۰ مردادماه کارت سوخت بهدست تمام متقاضیان میرسد، تصریح کرد: قرار نیست که از این تاریخ کارت آزاد جایگاهداران حذف شود اما محدودیتهایی در این حوزه اعمال خواهد شد و به تدریج طرح استفاده از کارت سوخت شخصی اجرایی میشود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی اظهار داشت: تلاشمان این است که در چهار کلان شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان کارتهای سوخت تا ۲۰ مردادماه ارسال شود.
کاهی همچنین درباره تمدید مهلت اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت، اظهار کرد: این طرح قرار است بهطور تدریجی اجرایی شود و اینگونه نیست که اگر فردی در تاریخ مقرر وارد جایگاه شود، نتواند سوختگیری کند.
با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از بیستم مردادماه امسال، لازم است مالکان خودرو و موتورسیکلت که دارای کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، به منظور شناسایی مشکلات احتمالی و کسب اطمینان خاطر از صحت عملکرد کارت سوخت، طی روزهای باقی مانده حداقل یک نوبت سوختگیری از طریق کارتهای سوخت شخصی خود انجام و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، موارد را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.
طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان، اجرایی خواهد شد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها