کد خبر:
۱۰۸۲۳۸ ۰۹:۰۲
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مخالف واگذاری سهام خودروسازان به قطعه سازان هستیم
پدال نیوز: بنیانگذار گروه قطعات خودروی عظام با تکذیب خبر رسانهها، رسما اعلام کرد که با خرید سهام خودروسازان چه در گذشته و چه در حال موافق نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز،؛؛ عباس ایروانی با ذکر این مطلب به «دنیایاقتصاد» گفت: طلب عظام از خودروسازان، باعث نمیشود که خللی در همکاری و واگذاری قطعات با آنها صورت پذیرد.
مالک عظام افزود: هفته گذشته از برخی رسانهها اخباری منتشر شد که ادعا شده بود «گروه قطعات خودرو عظام» بهدنبال خرید سهام ایرانخودرو است و به تبع آن، اخبار کذب و تحلیلهای اشتباهی را به صنعت و عموم مردم منتقل کردند. ایروانی گفت: اینکه ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات خودرو هستیم دلیل نمیشود به صنعتی ورود کنیم که ابعاد مختلفی از جمله سود و زیان، مداخله و سیاستهای قیمتگذاری در آن مشخص نباشد. چه امروز و چه در سالهای گذشته که بحث واگذاری خودروسازان مطرح شدهبود، مخالف جدی سهامداری انحصاری و خرید سهام خودروسازان توسط قطعهسازان بودهایم. اینکه خصوصیسازی به هر قیمت و هر مدلی انجام شود مطلوب صنعت ما نیست. ما هم مثل خیلیها منتظر شفافتر شدن نظام واگذاری خودروسازی هستیم. این یعنی اینکه اخباری که منتشر شده را تایید نمیکنم و احساس میکنم عدهای بهدنبال گلآلود کردن آب هستند. متاسفانه برخی از اخبار کذب سر از رسانههای بیگانه در میآورند که برای خود من هم عجیب است. «مالک گروه قطعات خودرو عظام»، در رابطه با کیفیت ارتباط این گروه قطعهسازی با ایرانخودرو گفت: ما دست همکاری با خودروسازان را به گرمی فشردهایم. بنابراین نمیگذاریم کمبودی از سمت عظام در تامین قطعات ایجاد شود. ما هم مثل خیلی از قطعهسازان از خودروسازها طلبکاریم، ولی این مساله خللی در ارتباط ما با آنها ایجاد نمیکند. ایروانی درباره مشکلات امروز این صنعت گفت: فکر میکنم بزرگترین مشکل ما، خودتحریمی است.
مالک عظام افزود: هفته گذشته از برخی رسانهها اخباری منتشر شد که ادعا شده بود «گروه قطعات خودرو عظام» بهدنبال خرید سهام ایرانخودرو است و به تبع آن، اخبار کذب و تحلیلهای اشتباهی را به صنعت و عموم مردم منتقل کردند. ایروانی گفت: اینکه ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات خودرو هستیم دلیل نمیشود به صنعتی ورود کنیم که ابعاد مختلفی از جمله سود و زیان، مداخله و سیاستهای قیمتگذاری در آن مشخص نباشد. چه امروز و چه در سالهای گذشته که بحث واگذاری خودروسازان مطرح شدهبود، مخالف جدی سهامداری انحصاری و خرید سهام خودروسازان توسط قطعهسازان بودهایم. اینکه خصوصیسازی به هر قیمت و هر مدلی انجام شود مطلوب صنعت ما نیست. ما هم مثل خیلیها منتظر شفافتر شدن نظام واگذاری خودروسازی هستیم. این یعنی اینکه اخباری که منتشر شده را تایید نمیکنم و احساس میکنم عدهای بهدنبال گلآلود کردن آب هستند. متاسفانه برخی از اخبار کذب سر از رسانههای بیگانه در میآورند که برای خود من هم عجیب است. «مالک گروه قطعات خودرو عظام»، در رابطه با کیفیت ارتباط این گروه قطعهسازی با ایرانخودرو گفت: ما دست همکاری با خودروسازان را به گرمی فشردهایم. بنابراین نمیگذاریم کمبودی از سمت عظام در تامین قطعات ایجاد شود. ما هم مثل خیلی از قطعهسازان از خودروسازها طلبکاریم، ولی این مساله خللی در ارتباط ما با آنها ایجاد نمیکند. ایروانی درباره مشکلات امروز این صنعت گفت: فکر میکنم بزرگترین مشکل ما، خودتحریمی است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها