کد خبر:
۱۰۷۵۲۲ ۱۴:۲۶
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
رییس کل بیمه مرکزی :
ایران خودرو حق بیمه خود را پرداخت کرده است
پدال نیوز- رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: در مورد شرکت سایپا با جلساتی که مجموعه سندیکا با این شرکت داشته است، مقرر شد تا این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکتهای بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایلنا، از صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که «بیمه مرکزی به دلیل افزایش بدهی شرکت سایپا به شرکتهای بیمه، صدور بیمهنامه خودروهای آماده تحویل این شرکت را متوقف کرده است»
غلامرضا سلیمانی در مورد پرداخت بدهی خودروسازان به شرکتهای بیمه در قبال بیمه نامه شخص ثالث گفت: خوشبختانه در جلسهای که با شرکت ایران خودرو داشتیم در مورد مطالبات به توافق رسیدیم و تقریبا حق بیمه از سوی این شرکت پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در مورد شرکت سایپا نیز با جلساتی که مجموعه سندیکا با این شرکت داشته است، مقرر شد تا این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکتهای بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.
شرکت سایپا حق بیمه را از مردم دریافت میکند اما به حساب شرکتهای بیمه واریز نمیکند
همچنین مصطفی زندی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد و کار بیمه مرکزی راهبری و نظارت بر شرکتهای بیمه است.
وی با اشاره به مطالبات شرکتهای بیمه از سایپا گفت: شرکت سایپا حق بیمه را از مردم دریافت میکند اما متاسفانه به حساب شرکتهای بیمه واریز نمیکند و مردم هم در صورت بروز حادثه خسارت خود را از شرکتهای بیمه دریافت میکنند. این در حالی است که شرکتهای بیمه از شرکت سایپا میلیاردها تومان طلب دارند به عبارتی میتوان گفت که پول بیمه را شرکت خودرو سازی سایپا از مردم دریافت میکند و خسارت را شرکتهای بیمه باید پرداخت کنند.
غلامرضا سلیمانی در مورد پرداخت بدهی خودروسازان به شرکتهای بیمه در قبال بیمه نامه شخص ثالث گفت: خوشبختانه در جلسهای که با شرکت ایران خودرو داشتیم در مورد مطالبات به توافق رسیدیم و تقریبا حق بیمه از سوی این شرکت پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در مورد شرکت سایپا نیز با جلساتی که مجموعه سندیکا با این شرکت داشته است، مقرر شد تا این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکتهای بیمه نیز باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.
شرکت سایپا حق بیمه را از مردم دریافت میکند اما به حساب شرکتهای بیمه واریز نمیکند
همچنین مصطفی زندی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد و کار بیمه مرکزی راهبری و نظارت بر شرکتهای بیمه است.
وی با اشاره به مطالبات شرکتهای بیمه از سایپا گفت: شرکت سایپا حق بیمه را از مردم دریافت میکند اما متاسفانه به حساب شرکتهای بیمه واریز نمیکند و مردم هم در صورت بروز حادثه خسارت خود را از شرکتهای بیمه دریافت میکنند. این در حالی است که شرکتهای بیمه از شرکت سایپا میلیاردها تومان طلب دارند به عبارتی میتوان گفت که پول بیمه را شرکت خودرو سازی سایپا از مردم دریافت میکند و خسارت را شرکتهای بیمه باید پرداخت کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش