کد خبر:
۱۰۶۸۷۷ ۱۵:۳۳
۱۳۹۸/۰۴/۱۱
نماینده مجلس:
مجلس از خودکفایی صنعت خودرو حمایت می کند
پدال نیوز- نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش میکند با همکاری سایر نهادها، صنعت خودرو را در مسیر خودکفایی و استفاده از ظرفیتهای داخلی حمایت کند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، «سمیه محمودی» افزود: تحریمها و محدودیتهای موجود، زمینه تلاش صنعت خودرو و بسیاری دیگر از صنایع را برای قطع وابستگی و رشد و توسعه مبتنی بر ظرفیتهای داخلی فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: حفظ جریان تولید خودرو میتواند اقدامی در جهت مقابله با دشمنان ملت ایران باشد که یکی از مهمترین صنایع کشور را تحریم کردند.
محمودی به بازدید اخیر خود از گروه سایپا و رکوردشکنی روزانه این خودروساز در تولید اشاره کرد و گفت: همواره با مدیریتهای درست و مناسب میتوان شرایط دشوار از جمله تحریم ها را پشت سر گذاشت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
سایپا در هفته گذشته 10 هزار خودرو را تکمیل و تجاریسازی کرد.
به گفته «علی شیخ زاده» قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در امور تولید، این شرکت قصد دارد از ماه آینده، هفتهای 12 هزار خودرو را تکمیل و به بازار عرضه کند که با اجرای آن، تعداد محصولات قابل عرضه سایپا به 50 هزار خودرو در ماه خواهد رسید.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه برنامه سایپا در توسعه همکاری با شرکتهای دانشبنیان و صنعتگران داخلی را حرکتی رو بهجلو برشمرد و گفت: خودروسازان داخلی به ویژه سایپا در تلاشند وابستگی خود به منابع خارجی را کاهش دهند.
محمودی ادامه داد: به طور قطع مدیریت غیرسیاسی بر مبنای شایستهسالاری، منتهی به نتایج مطلوب میشود.
وی گفت: در صورت ادامه ارتباط سایپا با شرکتهای دانشبنیان و صنعتگران برای افزایش و تعمیق داخلیسازی قطعات خودرو، این خودروساز به حداکثر خودکفایی دست خواهد یافت.
وی تاکید کرد: حفظ جریان تولید خودرو میتواند اقدامی در جهت مقابله با دشمنان ملت ایران باشد که یکی از مهمترین صنایع کشور را تحریم کردند.
محمودی به بازدید اخیر خود از گروه سایپا و رکوردشکنی روزانه این خودروساز در تولید اشاره کرد و گفت: همواره با مدیریتهای درست و مناسب میتوان شرایط دشوار از جمله تحریم ها را پشت سر گذاشت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
سایپا در هفته گذشته 10 هزار خودرو را تکمیل و تجاریسازی کرد.
به گفته «علی شیخ زاده» قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در امور تولید، این شرکت قصد دارد از ماه آینده، هفتهای 12 هزار خودرو را تکمیل و به بازار عرضه کند که با اجرای آن، تعداد محصولات قابل عرضه سایپا به 50 هزار خودرو در ماه خواهد رسید.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه برنامه سایپا در توسعه همکاری با شرکتهای دانشبنیان و صنعتگران داخلی را حرکتی رو بهجلو برشمرد و گفت: خودروسازان داخلی به ویژه سایپا در تلاشند وابستگی خود به منابع خارجی را کاهش دهند.
محمودی ادامه داد: به طور قطع مدیریت غیرسیاسی بر مبنای شایستهسالاری، منتهی به نتایج مطلوب میشود.
وی گفت: در صورت ادامه ارتباط سایپا با شرکتهای دانشبنیان و صنعتگران برای افزایش و تعمیق داخلیسازی قطعات خودرو، این خودروساز به حداکثر خودکفایی دست خواهد یافت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها