کد خبر:
۱۰۶۶۸۵ ۱۴:۱۰
۱۳۹۸/۰۴/۰۸
عدد مکانیکی تولید خودروسازان برای 3 ماه کاهش یابد
پیشنهاد قطعه ساز بزرگ برای خودروهای ناقص خودروسازان
پدال نیوز: یکی از قطعه سازان بزرگ کشور برای جمع کردن خودروهای ناقص کف کارخانجات خودروسازی کشور پیشنهاد داد تا برای سه ماه عدد مکانیکی تولید خودروسازان کاهش یابد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از پرشین خودرو، حمیدرضا صمدی رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو، با بیان این مطلب گفت: خودروهای ناقص موجود کف کارخانجات خودروسازی کشور قابل جمع شدن است و فقط باید با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی اقدام به این کار کرد.
وی ادامه داد: در گام اول باید دولت در یک دوره زمانی مشخص خواسته عددی تولید از شرکت های خودروسازی نداشته باشد و فقط موضوع تولید مهم باشد.
صمدی با بیان اینکه در گام دوم باید عدد مکانیکی تولید خودروسازان کاهش یابد، اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا برای یک فصل(3ماه) عدد مکانیکی تولید را به 1200 تا 1300 دستگاه و گروه صنعتی ایران خودرو این عدد را به 750 تا 800 دستگاه تولید روزانه برساند و بودجه موجود صرف جمع کردن خودروهای ناقص کف کارخانجات شود.
رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو که حدود 80 درصد سیستم های سوخت رسانی شرکت های ایران خودرو و سایپا را تامین می کند، یادآور شد: کاهش عدد مکانیکی تولید به طور حتم به ضرر هلدینگ رایزکو است چراکه ما در تامین قطعات خودروسازان مشکلی نداریم. اما این زیان ارزشمند است چراکه جمع شدن خودروهای ناقص کف این دو خودروسازی داخلی، افزایش رضایت مشتریان و در نهایت استمرار ضرب آهنگ تولید را به دنبال خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و خودروسازان به جای تولید بر پایه عدد مکانیکی تولید، باید به دنبال کیفیت تولید باشند تا هم شاهد رونق تولید و هم رضایت مشتری و مصرف کننده در ادامه فعالیت های خود باشیم.
وی ادامه داد: در گام اول باید دولت در یک دوره زمانی مشخص خواسته عددی تولید از شرکت های خودروسازی نداشته باشد و فقط موضوع تولید مهم باشد.
صمدی با بیان اینکه در گام دوم باید عدد مکانیکی تولید خودروسازان کاهش یابد، اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا برای یک فصل(3ماه) عدد مکانیکی تولید را به 1200 تا 1300 دستگاه و گروه صنعتی ایران خودرو این عدد را به 750 تا 800 دستگاه تولید روزانه برساند و بودجه موجود صرف جمع کردن خودروهای ناقص کف کارخانجات شود.
رئیس هیات مدیره هلدینگ رایزکو که حدود 80 درصد سیستم های سوخت رسانی شرکت های ایران خودرو و سایپا را تامین می کند، یادآور شد: کاهش عدد مکانیکی تولید به طور حتم به ضرر هلدینگ رایزکو است چراکه ما در تامین قطعات خودروسازان مشکلی نداریم. اما این زیان ارزشمند است چراکه جمع شدن خودروهای ناقص کف این دو خودروسازی داخلی، افزایش رضایت مشتریان و در نهایت استمرار ضرب آهنگ تولید را به دنبال خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و خودروسازان به جای تولید بر پایه عدد مکانیکی تولید، باید به دنبال کیفیت تولید باشند تا هم شاهد رونق تولید و هم رضایت مشتری و مصرف کننده در ادامه فعالیت های خود باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها